FV Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Fikk nettopp Nokia 6300 i hus. var på postkontoret og henta den for 30 min siden. Alt gikk smertefritt til jeg skulle skru den på og begynne og myse litt rundt i menyer og bli vant med telefonen. Men da jeg skulle bla i menyene merka jeg at "ned" knappen på den derre "joysticken" (er ikke joystick, men den knappen som går rundt "ok" knappen, som du blar opp og ned og til sidene me) fungerte ikke som de andre tastene. Jeg måtte bruke mye makt for at den knappen skulle reagere, og det kom ikke sånnen "knapplyd" som det gjorde med de andre tastene. 2 tasten er akkuratt lik! må bruke masse kraft for at knappen skal reagere. Akkuratt som om det er noe rusk under knappen som hindrer den i og fungere skikkelig. Det skal ikke være slik. Har noen andre hatt samme problem? tips? Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har ikke det problemet her i hvertfall. Ville levert den tilbake og fått ett nytt eksemplar. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er et kjent problem på nokia 6300. Send den tilbake og få en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå