Mr.Anki Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei, Jeg har en Derbi x-race som til tider motoren ikke vil fungere ordentlig på. Etter å ha kjørt litt skjer det av og til at motoren liksom "dabber" av. Det går liksom ikke ann å gasse for fult. Slikkert veldig rart forklart. Men er det noen som vet hva dette kan være? Hva må jeg gjøre? Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skjekket tennpluggen?... Har forsåvidt samme problemet selv, og tror det er pluggen på min, men er ikke bombesikker enda Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 En som har skjekket pluggen for meg, og han sa den var fin.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Rusk i forgasseren kanskje? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Kan noen da gi meg en gos forklaring hvordan jeg skal gjøre det? Kan desverre ikke så veldig mye om mopeder... Takk for hjelp. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvis du ikke kan noe , si til en kompis at han kan fikse den, evnt få betaling, ellers kan du sette den på verksted. Den skal ha bensin og tenning og luft, sjekk det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 ca hvor mye vil det koste på et verksted? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er vel ikke så lenge siden den var på service sist? Hvordan er det med garantien på to år? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Ikke lenge siden den var på verksted nei, kun to månder. Mopeden er en 2005 modell. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ble den sånn etter du fikk den igjen? Det koster deg jo ikke noe å dra ned til verkstedet å spørre de hva problemet kan være, og hva som evnt kan gjøres for å fikse det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Den har funket fett i nesten 2 mander nå... Problemet er at det ikke er sikkert jeg kommer med ned på verkstedet. ca 30 å kjøre. Måtte kjøre hjem med "sjåkken" ( vet ikke hvordan det skrives) på i går for å komme hjem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå