LucarioX Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei folkens! Skal få et nytts pill snart Siden det kommer så utrolig mange gode spill denne høsten blir det nesten umulig å velge :!: Spillene jeg vurderer er Blue Dragon, Metroid Prime 3, Sega Rally, Super Paper Mario, Crash of the Titans og PGR4. Kan liksom ikke kjøpe spill hele tiden, siste spill jeg kjøpte var Forza 2, blir nok en liten stund til neste gang. Lurer derfor utrolig på hva jeg skal velge Er en stor fan av Pokemon, har hørt at Blue Dragon kan ligne litt, har derfor litt lyst på BD. Elsker også racing spill, så på den måten høres PGR4 og Sega Rally artig ut. Mario er best av allt, forventer derfor at Super Paper Mario blir konge! Har også hørt mye godt om Metroid serien, derfor vurderer jeg Metroid 3. Når det gjelder Crash of the Titans er det noe jeg ønsker meg veldig, elsket et gammelt Crash spill Noen forslag? Håper på mange svar! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Overlord? Er et av de beste spillene jeg har spilt på en stund. Herlig humor også. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Prøv Blue Dragon demoen og se? PGR 4 er jo et trygt valg da, når det kommer. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Takk begge to Skal sjekke ut Overlord! Blue Dragon demoen har jeg prøvd, men liker ikke så godt demoer av RPG spill, det blir liksom litt feil. Har allerede PGR1 og PGR3, begge spillene er jo gode, men blir litt kjedelig med bykjøring hele tiden synes jeg. Hadde håpet på noen fjellbaner, men ser visst ikke ut til at det blir det. Jeg vil ha natur!! Om noen vet om et spill der du kan kjøre gjennom noen alpeveier hadde det vært artig! Kanskje Sega Rally kan være greit? Er det ikke noen fjell baner der? Uansett, PGR4 skal nok i hus før eller siden Blir kjempe glad for flere svar! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva med Bioshock? Spillet ALLE venter på og som kommer ut på fredag... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Absolutt Bioshock. Det finnes ikke tvil, i alle fall ikke etter min mening. Men om du må ditche Bioshock til fordel for Metroid Prime 3: Corruption, ville jeg gjort det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Joda, vet om Bioshock, har bare ikke så lyst på det nå. Vil ha et av de spillene jeg nevnte over Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå