oyvhov Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Jeg har Windows vista instalert på C: og D: ( ikke spørr hvorfor). Jeg har prøvd å slette den versjonen som ligger på D: siden jeg vil bruke den disken til andre ting, men da får jeg ikke startet opp vista som ligger på C: ... det hjelper heller ikke å ta bort D: frå dataen.. Noen som har smarte tips ? Endret 21. august 2007 av oyvhov Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg ville formatert på nytt og fjernet Vista på D: Disken. Lenke til kommentar
oyvhov Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg ville formatert på nytt og fjernet Vista på D: Disken. 9330744[/snapback] Har allerede prøvd det, men da finner ikke maskinen vista versjonen på C: disken Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det blir som regel problemer av å ha flere disker koblet til når man installerer. Prøv å koble fra den ene. Og begynn med å slette partisjoner og lage nye. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det blir som regel problemer av å ha flere disker koblet til når man installerer.Prøv å koble fra den ene. Og begynn med å slette partisjoner og lage nye. 9331023[/snapback] Kan ta en magnet og, husker ikke hvor langt unna du skal ha den unna for å bare fjerne ting og ikke ødelegge hdd'n jeg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kan ta en magnet og, husker ikke hvor langt unna du skal ha den unna for å bare fjerne ting og ikke ødelegge hdd'n jeg 9331625[/snapback] Vet ikke om du tror på det selv, men de fleste her skjønner vel at det der er renspikka tøv. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Kan ta en magnet og, husker ikke hvor langt unna du skal ha den unna for å bare fjerne ting og ikke ødelegge hdd'n jeg 9331625[/snapback] Vet ikke om du tror på det selv, men de fleste her skjønner vel at det der er renspikka tøv. 9332811[/snapback] Hørt om noen som har gjort det før med positive resultater. Edit; Leif. Endret 22. august 2007 av Ranxeroz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du må ha blitt fortalt en skrøne. For det første er det ikke noe poeng å slette en disk med magnet, det er jo mye enklere å bruke programvare. For det andre vil disken garantert bli ødelagt, servosporene vil også forsvinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå