Jorgengk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hallo ! Lasta ned en torrent for flere dager siden og det har ikke skjedd noe som helst! Står at det finnes 244 seeds, men jeg laster ikke ned fra noen. Altså, nedlastinga står på null. Laster ned en annen film fra et annet sted og her lastes det ned i full fart. Noen som har noen ideer? På det stedet jeg laster ned fra har jeg egentlig ganske dårlig ratio, men hvis jeg ikke får lasta ned noe så har jeg jo ikke noe å laste opp. Anyone...? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Prøv og fjern brannmuren din, for det virker som det er det som er galt. Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Prøv og fjern brannmuren din, for det virker som det er det som er galt. 9330489[/snapback] OK.. Tenker du på brannmuren på dataen eller på routeren? Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Skrudde av alle brannmurer på datamaskinen, men det hjalp ikke. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis det er en "must upload" torrent side det er snakk om, så kan du nesten bare glemme det du laster ned. Eller prøve å åpne porter.. http://www.portforward.com/ Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Fant ut at alt jeg trengte å gjøre var å avinnstallere uTorrent og så innstallere det på nytt! Nå laster jeg ned fortere enn noen gang tidligere! Men takk for forslagene folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå