ecko Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 er det noen andre her som har problemer med å sende SMSer fra ung1881.no? det virker som om den kun sender ut noen få gagner. da kommer en liten sak opp i hjørnet som sier "SMS sendt" eller noe. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Husker jeg prøvde det engang, sendte mld til mitt eget nr. Har ikke fått mld enda, men kan være jeg som gjorde noe feil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Bruk heller eurobate eller noe annet. Kan ihvertfall være sikker på at meldingene blir sendt. Stoler ikke helt på ung1881.no Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har det samme problemet med 1881. Går bare inn og ut av siden og trykker flere ganger inntill det kommer opp: "SMS sendt" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Må bare trykke på å sende flere ganger Bruker opp mine sms'er der hver dag nesten, så har begynt å bli vandt med hvordan det funker Lenke til kommentar
ecko Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Må bare trykke på å sende flere ganger Bruker opp mine sms'er der hver dag nesten, så har begynt å bli vandt med hvordan det funker 9331081[/snapback] er det grense der? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 3 el 5 hver dag. Men om du bruker andre sider også, som gulesider osv kan du fort komme opp i det antallet du ønsker. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Må bare trykke på å sende flere ganger Bruker opp mine sms'er der hver dag nesten, så har begynt å bli vandt med hvordan det funker 9331081[/snapback] er det grense der? 9331123[/snapback] Jepp, er vel en 70sms elns som er grensen Står ingen grense, eller hvor mange du har igjenn, men når du har sendt ett vist antall maaange sms'er, så kommer det opp at du har 0 sms igjenn den dagen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Den funker fett for meg, bare den fryser ganske ofte.. For å vit at mld er sendt så trykk på go knappen eller hva det er til meldingen du har skreve er vekke, da er først mld sendt.. Vent litt mellom hver gang du trykker seff.. Lenke til kommentar
kanneolje Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Full stopp hos meg nå. Fått "Tjenesten er midlertidig utilgjengelig" i hele dag. Felre som har probs? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) jeg trykker og trykker på send sms, men det skjer ingenting. edit: nå fikk jeg den feilmeldingen, menden var gjemt bak reklamen. Endret 12. oktober 2007 av ecko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå