Kenny Bones Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei! Lurer bare på om det er en sansynlighet for at priser på pc-deler vil falle noe nevneverdig innen November? Fordi jeg tenker å bestille pc og lurer på om det er noen vits i å vente til November. Grunnen til det er jo fordi Crysis og Assassins Creed kommer da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Selvsagt - prisene vil alltid falle. Spesielle ting som kan skje er prosessormarkedet og skjermkortmarkedet. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Om du ikke har hastverk, synes jeg du bør vente. Personlig venter jeg alltid helt til jeg virkelig trenger nye deler, før jeg kjøper dem. GeForce 8000-serien kommer ihvertfall til å bli senket betraktelig i pris, ettersom 9000-serien kommer... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Hmm, Geforce 9800 kommer vel i november hvis det går etter planen? Da tror jeg nok jeg venter foreløpig ihvertfall. Samt at både jeg og broren min skal kjøpe rigg til rundt 15000 til sammen og burde derfor få en saftig rabatt forhåpentligvis. Så tar jeg heller de pengene jeg sparer på litt mer ekstra ram og kanskje harddisk. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tviler på at det er noen kraftig rabatt å få. I alle fall hos nettbutikker og andre som allerede har presset prisene ganske bra. 15000 er heller ikke noen veldig stor sum i pc sammenheng. Men det er jo lov å prøve. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Iflg. itavisen ryktes det at minne/ram prisen skal gå opp, da det er stor etterspørsel i markedet. Høsten er ikke den tiden prisene går mest ned, da det er stor omstetning ved skolestart og før jul osv. Spørs hva du skal ha, skal du ha et oppsett med ddr3 kan det være prisen på det går ned når det ikke er så nytt lenger. Ikke forvent at 8800 prisen går i dass, disse kortene blir erstattet av nye produkter i samme prisklasse, og markedet flyter ikke over av kort, så de holder seg noenlunde i pris. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er en ting å forvente rabatt hvis du skal bestille flere pcer 5+ eller 10+ men å forvente rabatt på en pc til 15 000 er litt mye å forvente lol Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Skrev jo at både jeg OG brodern skulle ha pc. Dermed 15.000 x 2 = 30.000. Edit: Så at jeg skrev 15.000 til sammen. Det jeg mente var selvfølgelig 15.000 hver! Men lurer fælt da ettersom valget egentlig står mellom å spare opp til 15.000 hver for å så kanskje få en rabatt. Eller kjøpe nå og betale med avbetaling. Synes egentlig sistnevnte høres best ut, for da får vi pc nå! Men det vil da bestilles via Amentio og da må jeg ha Cresco og kan ingenting om sånt og er generelt skeptisk til det også. Endret 22. august 2007 av Randy Sledgehammer Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skrev jo at både jeg OG brodern skulle ha pc. Dermed 15.000 x 2 = 30.000. Edit: Så at jeg skrev 15.000 til sammen. Det jeg mente var selvfølgelig 15.000 hver! Men lurer fælt da ettersom valget egentlig står mellom å spare opp til 15.000 hver for å så kanskje få en rabatt. Eller kjøpe nå og betale med avbetaling. Synes egentlig sistnevnte høres best ut, for da får vi pc nå! Men det vil da bestilles via Amentio og da må jeg ha Cresco og kan ingenting om sånt og er generelt skeptisk til det også. 9334971[/snapback] Fy flate det er svin dyrt å handle på kreditt får du problemer går det ut over familjen,vennene dine ja hele norge igrunn. det er bedre og spare og betale kontant. Se bare på den kreditt`s kjøps prisen her https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=100425 Strømkabel PC m/Jord 2m kr 35,- Finansieringspris: kr 1,-/md. (36 md.) I tillegg kommer kr 45 i termingebyr og kr 295 i etableringsgebyr pr kunde. Kredittkjøpspris: kr 1.961. Altså totalt 1.961 Kr for en kabel til Kr 35 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Pellefant, nå drar du frem et eksempel som ikke er rellevant. I grunn er Cresco greit om du vet at du får inn penger om noen mnder og vil ha digget nå Betalingsutsettelse er en fin ting så lenge man har kontroll. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Rabatt på ordre på ca 30k? Skal du ha rabatt om du kjøper bruktbil til 30k og da eller? Nei, er du heldig hiver de inn en strømkabel ekstra, men det er klart - det er også avhengig av hvilken forhandler du handler hos Endret 22. august 2007 av snot Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Ja, altså jeg har en del penger nå ihvertfall. Ønsker egentlig bare å betale sånn 1200-1500,- i mnd i ett år ca så er jeg i mål. Ville vært fornøyd med det, men klart det kan lønne seg å heller bare spare da.. Hmm, tenker, om jeg bare sparer 5000,- i mnd i 3 mnd så er jeg jo i mål! Burde kanskje få gjort det da. Er som sagt svært skeptisk til alt som har med kreditt å gjøre. XD har ihvertfall en svært god avbetalingsordning. Kjøpte en bærbar til rundt 7000 og da betale jeg bare en tusenlapp ekstra når jeg tok avbetaling på ett år! Synes det var en svært god deal da jeg ikke hadde 7000,- tvert der og da men MÅTTE ha pc for å få gjort unna jobb og sånn. Men det er klart at 30.000 er en litt annen sak da. Samtidig som at man må passe på å være kredittverdig opptil den summen. Men om minneprisene vil gå opp, er vel greit å bare kjøpe det med én gang da eller? Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Pellefant, nå drar du frem et eksempel som ikke er rellevant.I grunn er Cresco greit om du vet at du får inn penger om noen mnder og vil ha digget nå Betalingsutsettelse er en fin ting så lenge man har kontroll. 9335452[/snapback] Jepp det er sant det ...men det er enormt mange som ikke har kontroll og då blir det vanvitig dyrt. Cresco med fler tjener enormt med penger så det er nok mange som viste at de fikk penger..som kansje ikke fikk de allikevel...eller de må oppgradere igjen? Og for å sette det litt på spissen er det nok ubetalte regninger på ikke så mye mer en 30kr ...som har blitt til titals tusen til slutt. Det viktigste mener eg er å føle seg fri..da har man entusiasme og kansje energi til å tjene seg penger. Ikke å måtte jobbe å slite for å betale blodpenger til de som allerede har NOK eller kansje har de ikke det? Endret 22. august 2007 av pellefant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå