Gondul Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har kjøpt meg en wd120Gb 8Mb cache harddisk, jeg har en 30Gb 2Mb cache wd i maskinen min fra før, denne tenkte jeg at jeg skulle bruke til å lagre musikk på, men den nye - hva er anbefalte størrelser å partisjonere denne i? her skal også opr.sys. ligge, regner med ca 10 Gigg til det. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 partisjoner 1 på 10gig til system og resten som en stor partisjon. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det må du jo nesten bestemme selv, men jeg ville hatt partisjoner til f.eks. musikk, film, programmer osv. Men dette bør du ha: [*] 3-5GB til OS'et + livsviktige programmer [*] 1-1 1/2GB til Swap-Fila (Du trenger ikke den hvis du f.eks. har 512MB -> med RAM, helst mer hvis du skal kutte den helt ned. Men har du 512MB Ram, så sett av 5GB ca.) Så lager du bare flere partisjoner etter hvor mange du har behov for. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Ok, takk for svar, men vil den ikke bli litt treg hvis jeg bare har den i en stor partisjon? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå