EC666 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Lurte på om noen kjente til disse og dermed anbefale. Begge koster ca 10995,- Samsung har 15000:1 kontrast mens Panasonic har 10000:1. Videre, hva er forskjell på Panoasonic sine: TH-42PV70E TH-42PV70EH og TH-42PV70F? I tilleggg hvordan er disse i forhold til Toshiba REGZA 42" LCD TV - 42C3000PG som har bedre oppløsning? (som koster 9995,-) Skal se mest tv og film. På forhånd takk!! Endret 22. august 2007 av EC666 Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei jeg lurte på det samme som deg og jeg valgte samsungen og har ikke angret et sekund,valgte den bare på utseende synes panasonicen hadde et mere plastikk utseende men panasonicen er nok ikke noe dårlig valg men jeg er fornøyd med min tv. er krystall klare bilder på den,og et fint utseende,så det er vel egentlig bare smak og behag som gjelder..... lykke til med tv kjøpet.. roger Lenke til kommentar
EC666 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Tusen takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Oppløsning og kontrastforhold er de 2 tingene som har MINST å si for om en tv har godt bilde eller ei. Samsung har sin måte å måle kontrast på, panasonic har sin, osv osv. Oppløsning er ei heller viktig. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809218 Se på denne malen, og fyll ut så godt du kan . Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Oppløsning og kontrastforhold er de 2 tingene som har MINST å si for om en tv har godt bilde eller ei. Samsung har sin måte å måle kontrast på, panasonic har sin, osv osv. Oppløsning er ei heller viktig. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809218 Se på denne malen, og fyll ut så godt du kan . 9360662[/snapback] Altså...kontrastforhold er veldig veldig viktig for om en TV har bra bilde. Det er bare det at det ikke er noen fast standard for hvordan man skal måle kontrasten. Så produsentene gjør det forskjellig, og derfor må man ta det de oppgir med en klyte salt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jojo, jeg sier jo ikke at det ikke er viktig med kontrast. Det jeg mener å si er at kontrastlistingen er fantastisk utvannet som spec. Det finnes lite verdi i å se på kontrastverdien i speclisten for å se om en tv er bra eller ei. Watt er viktig for et musikkanlegg og. Men det betyr ikke at 300 watt er bedre lyd enn 50 watt. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jojo, jeg sier jo ikke at det ikke er viktig med kontrast. Vel: Oppløsning og kontrastforhold er de 2 tingene som har MINST å si for om en tv har godt bilde eller ei. Men skjønner hva du mener Ville bare si at kontrast er meget viktig, bare at du ikke alltid kan stole på de tallene de oppgir Endret 26. august 2007 av _Viper_ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 God kontrast er viktig. Speccen "kontrastforhold" er uviktig, da den speccen ikke er sammenlignbar. Men nå er vi laangt off topic, så la oss nøye oss med at jeg har rett . Neida . Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 haha:P vel vi er vel enig så Men On topic: Samsungen vet jeg lite om, men panasonicen har jeg solgt mange av og den virker som en meget bra TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå