Burninghellion13 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) hei jeg lurer på hva man må ha for å endre rappene sine om til MP3 filer i stede for Wav fil som rappen er laget som?? rappen jeg har laget er wav fil om noen kan hjelpe meg så hadde det vært hyggelig hvis ingen vet hvordan jaja så får jeg overleve=D hehe ha en fin dag folkens=D :!: Endret 21. august 2007 av Burninghellion13 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 søk etter wav converter i google Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Alt du trenger er en mp3-enkoder, f.eks LAMEdrop. Dra og slipp .WAV-filene over LAMEdrop, og de vil enkodes. Endret 21. august 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Burninghellion13 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 men jeg får ikke lagt ut sangen på uhort, og der må man ha mp3 fil, men det funker ikke? hmm jaja men tusen takk til dere begge Alt du trenger er en mp3-enkoder, f.eks LAMEdrop. Dra og slipp .WAV-filene over LAMEdrop, og de vil enkodes. 9330988[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå