ZerBox Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Idag kjøpte jeg en ny harddisk. 120GB WD. Fra før av hadde jeg to IBM-disker. En med Windows XP på og en med annet stuff på. Tok ut den med Windows på for å sette i den nye. La inn Xp på den nye og startet opp. Alt gikk fint med den nye harddisken, men den gamle ville ikke fungere. Den finnes ikke i Min Datamaskin og i Patition Magic vises den som Dynamic Disk. Kan ikke gjøre noe med den i PM. Den bare står der... Det ligger NTFS på den. På partition på PM står det bare *: Noen som vet hva som kan være gale? Jeg har prøvd å byttet kabler, byttet mellom slave, master og cabel select så det holder.... Vil IKKE formatere den pga at det ligger MASSE viktig skolearbeid på den, 50filmer, 30spill, +++ Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 ingen som vet!? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Sett inn den gamle med xp på og se om du får tilgang. Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hvsi du har brenner kan du jo brenne ut de viktige filene dine på CD-RW eller noe og. Legge det på den nye disken. Formater den andre og se om det virker!!!! Lenke til kommentar
eiga Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 På WD diskene er det viktig at du setter klipsene riktig, dvs primary(u/slave) skal man bruke bare en klips, mens på primary(m/slave) skal det brukes to klips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå