daruu Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Hallo! Idag fikk jeg batteriet jeg har bestilt til min ipod mini, men når jeg skulle sette det inn så jeg ikke noe sted å skru opp! Så det jeg lurer på er simpelthen hvordan jeg åpner ipoden uten å ødelegge den? På forhånd takk for svar -Daruu Endret 21. august 2007 av daruu Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tror det er noe bare folka på Apple kan fikse. Hvor bestilte du Batteriet? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Det må da vel være mulig å få den opp om du ikke jobber for apple? Kjøpte på mytrendyphone.dk Lenke til kommentar
valiant50 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det går å åpne den, men ikke lett! Du må ut med endestykkene, og under der er det noen skruer. Har sett bilder av dette for beskrivelse, også vært med og åpnet en. Men å få dette opp uten å sette merker er så godt som umulig. Skal se om jeg finner linkene jeg har sett tidligere. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Det hadde vært flott om du hadde funnet de sidene er ikke så farlig om det blir noen merker på den bare den er hel og fungerer Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hallo!Idag fikk jeg batteriet jeg har bestilt til min ipod mini, men når jeg skulle sette det inn så jeg ikke noe sted å skru opp! Så det jeg lurer på er simpelthen hvordan jeg åpner ipoden uten å ødelegge den? På forhånd takk for svar -Daruu 9329447[/snapback] Det har kommet noe nytt som heter Google ... Søker du etter: "iPod mini" +open +battery så får du opp 321000 treff. Der burde du finne gode tips fra noen som allerede har skiftet batteri. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 http://ipodbatteri.no/ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg googla ett par ganger ja, å fant denne bra guiden: http://reviews.cnet.com/4520-11293_7-6378822-1.html Så nå sitter jeg her med en "ny" ipod mini som jeg kun betalte 200kr for Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå