Gå til innhold

Du er invitert på Try-out for GiS Klanen (Battlefield)

Anbefalte innlegg

GiS er en stor klan med circa 13-14 aktive medlemmer og vil prøve og måle seg med "de store gutta" på toppen av CB lista.

Klanen "Gutta i Skauen" søker nye rekrutter som kan bli med i våre rekker. Før dette kan skje så vil vi avholde en samlet "try-out" med en del rekrutter for å se at dere husker det dere har lært på boot-camp. En del folk ifra GiS vil være tilstede for å evaluere deres innsats.

Vår server som vil bli gjort tilgjengelig for dere

mellom 20:00 - 22:00 søndag 19. Januar 2003. Husk at på try-outen så er det teamwork som gjelder, likevel vil individuelle prestasjoner bli regnet med i bedømmingen.

GiS Klan server finner du på ip: 158.38.56.100 og kveldens passord er: "tryout".

Map-rotation blir Iwo Jima, El Alamein, Market Garden og Berlin. Disse mappene er valgt ut på grunn av at vi skal kunne se all-round egenskapene til folk og hvordan dere samarbeider (eller ikke) på forskjellige brett.

GiS er på utkikk etter 3-4 rekrutter som kan fylle ut våre rekker. Jeg kan ikke love at noen blir tatt ut, selv etter try-out'en, hvis vi ikke finner de vi leter etter.

Ta gjerne en titt innom #gis.bf på Quakenet (irc.quakenet.org) og snakk med de som er der. Hjemmesiden vår finner du på

www.guttaiskauen2002.tk

Lurer du på noe så kan du sende meg en mail eller du kan finne meg på overnevnte irc kanal.

Vennlig Hilsen,

Karl Kristian Aurstad

[email protected]

alias [GiS]Znyp

Sergeant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...