B-Man Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Noen som har noen erfaringer med Multicom sine byggepakker på bærbare pc'er, hvor man kan tilpasse hva man skal ha av spesifikasjoner. Tenkte da på Spesielt på Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB Santa Rosa http://www.multicom.no/SystemConfigurator....519714;c:100561 Har tenkt på å kjøpe en bærbar som skal brukes til litt tyngre tegneprogrammer av typen ArchiCAD/VectorWorks med 3D-rendring av modeller osv. Derfor tenkte jeg å kjøpe med noe mere ram (min 2GB) og kanskje litt raskere CPU og 7200 rpm HDD. 9-Cell batteri med lengre batterilevetid er noe jeg virkelig ønsker, kan si det er et krav. Så, er det noen som har noen erfaringer med laptoper far Multicom og da spesiellt disse som kan tilpasses av kjøperen. Tenker først og fremst på kvalitet og driftsikkerhet, samt litt på service/kundebehandling hos multicom. P.S Noen som vet hva leveringstiden på en slik bærbar er? sånn ca.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kjenner ikke til leveringstiden akkurat nå - men om du primært skal ha en maskin for å tegne, så bør du se nærmere på hvilke grafikkkort som anbefales for akkurat ditt/dine tegneprogram. Quadro fra nVidia eller Fire fra ATI pleier å være den typen skjermkort som anbefales av bl.a. Autocad. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Siden du spør i tittelen etter erfaring om Multicoms byggebærbare, kan jeg bare si at EliteGroup har bare møkk! Har hatt min i 3 år, er inne til 3. reparasjon, byttet HDD 2 ganger og nå før helgen kom pinnen i strømpluggen med strømkontakten når jeg tok den ut... MØØØL! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Her finnes en 137 sider lang tråd som omhandler byggepcer fra Multicom. Der kan du få litt inntrykk i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå