Gjest Guest_Suicidal_* Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Takk, denne testen gav meg faktisk en del. Mulig at dette forklarer en del av problemene mine. Hvis noen vil prøve å hjelpe meg litt, hadde det vært allright, ang hva jeg (og andre) kan eventuelt gjøre med de forskjellige tvangstankende/problemene sine. Resultat: Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High Lenke til kommentar
Gjest Guest_Suicidal_* Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Disorder | RatingParanoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High Huff, det var da veldig...! Lever du virkelig med alt dette? Går du eventuelt på medisiner? Ville hjulpet å få høre litt om hvordan andre har det, fordi jeg har klart meg relativt bra, aldri brukt medisiner, men så fikk jeg nylig en god grunn for paranoiaen min: jeg ble mindtricket av en psykopat av en eks-kjæreste. Ikke rart man blir paranoid? Nå har jeg glemt hvordan stemningen er her på diskusjon, men jeg håper dere får det bedre hele gjengen! Trist med så mange syke mennesker.. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Disorder | RatingParanoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High Huff, det var da veldig...! Lever du virkelig med alt dette? Går du eventuelt på medisiner? Ville hjulpet å få høre litt om hvordan andre har det, fordi jeg har klart meg relativt bra, aldri brukt medisiner, men så fikk jeg nylig en god grunn for paranoiaen min: jeg ble mindtricket av en psykopat av en eks-kjæreste. Ikke rart man blir paranoid? Nå har jeg glemt hvordan stemningen er her på diskusjon, men jeg håper dere får det bedre hele gjengen! Trist med så mange syke mennesker.. Hold your horses! Selv om vi får resultatet high på en nettbasert test betyr ikke det at vi er diagnosert med disse sykdommene, bare at vi er mottakelige for de. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hold your horses! Selv om vi får resultatet high på en nettbasert test betyr ikke det at vi er diagnosert med disse sykdommene, bare at vi er mottakelige for de. Er synd at det er naudsynt med slike kommentarar som dette. Hadde ei aning om at det blei behov for det. Om ein skal sjå seg blind på resultata nyttarane her på forumet får opp for seg, er det ein rimeleg sjuk gjeng som sit og diskuterer her. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Very High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Ehm Uff da. Tror nok jeg overlever. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Disorder | RatingParanoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Very High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Ehm Uff da. Tror nok jeg overlever. For dere som ikke vet hva å være narsissistisk betyr, er forklaringen på Wikipedia: "Myten om Narkissos har gitt navn til sinnslidelsen narsissisme/narsisme, og stammer dessuten ifra det greske ordet narke som betyr nummen. Narkos har også gitt navn til narkotika, og kan knyttes opp til Narkissos "avhengighet" av seg selv. For grekerne stod mytens figur Narkissos for arroganse og følelesløshet, fordi han var følelsesmessig helt "nummen" mot de som forelsket seg i utseendet hans." Btw, viste faen ikke hva det betydde selv Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Å være narsissistisk betyr at man er veldig opptatt av seg selv, f.eks sitt eget utseende, egne følelser, egne ditt og egne datt. At man ser seg selv som mye viktigere enn andre. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har undersøkt dette en gang før. Etter å ha diskutert det med kjæresten og forskjellige venner så er jeg enten en jævlig god skuespiller eller veldig dårlig til å ta den testen. Satser på det siste. Å ha narsissistiske øyeblikk er vel vanlig ? Testen er uansett urovekkende. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 pff.. For noe tulletester :!: De ga meg ihvertfall en god latter! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Alle har nok stunder hvor de bryr seg mer om "seg selv", enn ellers vil jeg tro ja. Men det er jo klart at man ikke må ta disse testene så veldig alvorlig, da de egentlig ikke kan si noe særlig om deg. (Dog var ikke mine resultater så hakkende gale, basert på diverse diagnoser jeg har fått) edit. Ting ble dobbelt opp her... Endret 20. april 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Suicidal_* Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I dag ble jeg stilt med diagnosen DPD, og vi skal eventuelt ta en BPD-test senere. Hadde det ikke vært takken denne testen, hadde det muligens tatt en del lengre tid før vi hadde tenkt over at jeg kan ha noe som disse 2 personlighetsforstyrrelsene; takk. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I dag ble jeg stilt med diagnosen DPD, og vi skal eventuelt ta en BPD-test senere.Hadde det ikke vært takken denne testen, hadde det muligens tatt en del lengre tid før vi hadde tenkt over at jeg kan ha noe som disse 2 personlighetsforstyrrelsene; takk. Hvor får man vurdert psyken sin? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Suicidal_* Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvor får man vurdert psyken sin? Psykolog, psykiater, eventuelt en overlege? Jeg fikk min via BUP(P). Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 vell vell... You scored 30% on Openness, 30% onConscientiousness, 10% on Extraversion, and 80% on Agreeableness. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå