Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Psyskisk evaluerings test?

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Suicidal_*

Takk, denne testen gav meg faktisk en del.

Mulig at dette forklarer en del av problemene mine.

Hvis noen vil prøve å hjelpe meg litt, hadde det vært allright, ang hva jeg (og andre) kan eventuelt gjøre med de forskjellige tvangstankende/problemene sine.

Resultat:

testai3.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Suicidal_*
Disorder | Rating

Paranoid: Very High

Schizoid: High

Schizotypal: Very High

Antisocial: High

Borderline: Very High

Histrionic: Very High

Narcissistic: Very High

Avoidant: Very High

Dependent: Very High

Obsessive-Compulsive: High

:ermm:

Huff, det var da veldig...!

Lever du virkelig med alt dette?

Går du eventuelt på medisiner?

Ville hjulpet å få høre litt om hvordan andre har det, fordi jeg har klart meg relativt bra, aldri brukt medisiner, men så fikk jeg nylig en god grunn for paranoiaen min: jeg ble mindtricket av en psykopat av en eks-kjæreste.

Ikke rart man blir paranoid?

Nå har jeg glemt hvordan stemningen er her på diskusjon, men jeg håper dere får det bedre hele gjengen!

Trist med så mange syke mennesker..

Lenke til kommentar
Disorder | Rating

Paranoid: Very High

Schizoid: High

Schizotypal: Very High

Antisocial: High

Borderline: Very High

Histrionic: Very High

Avoidant: Very High

Dependent: Very High

Obsessive-Compulsive: High

:ermm:

Huff, det var da veldig...!

Lever du virkelig med alt dette?

Går du eventuelt på medisiner?

Ville hjulpet å få høre litt om hvordan andre har det, fordi jeg har klart meg relativt bra, aldri brukt medisiner, men så fikk jeg nylig en god grunn for paranoiaen min: jeg ble mindtricket av en psykopat av en eks-kjæreste.

Ikke rart man blir paranoid?

Nå har jeg glemt hvordan stemningen er her på diskusjon, men jeg håper dere får det bedre hele gjengen!

Trist med så mange syke mennesker..

Hold your horses! Selv om vi får resultatet high på en nettbasert test betyr ikke det at vi er diagnosert med disse sykdommene, bare at vi er mottakelige for de.

Lenke til kommentar
Hold your horses! Selv om vi får resultatet high på en nettbasert test betyr ikke det at vi er diagnosert med disse sykdommene, bare at vi er mottakelige for de.

Er synd at det er naudsynt med slike kommentarar som dette. Hadde ei aning om at det blei behov for det.

Om ein skal sjå seg blind på resultata nyttarane her på forumet får opp for seg, er det ein rimeleg sjuk gjeng som sit og diskuterer her.

Lenke til kommentar
Disorder | Rating

Paranoid: Low

Schizoid: Low

Schizotypal: Low

Antisocial: Low

Borderline: Low

Histrionic: Low

Avoidant: Low

Dependent: Low

Obsessive-Compulsive: Low

Ehm :ermm: Uff da. :roll: Tror nok jeg overlever.

For dere som ikke vet hva å være narsissistisk betyr, er forklaringen på Wikipedia:

"Myten om Narkissos har gitt navn til sinnslidelsen narsissisme/narsisme, og stammer dessuten ifra det greske ordet narke som betyr nummen. Narkos har også gitt navn til narkotika, og kan knyttes opp til Narkissos "avhengighet" av seg selv.

For grekerne stod mytens figur Narkissos for arroganse og følelesløshet, fordi han var følelsesmessig helt "nummen" mot de som forelsket seg i utseendet hans."

Btw, viste faen ikke hva det betydde selv :p

Lenke til kommentar

Har undersøkt dette en gang før. Etter å ha diskutert det med kjæresten og forskjellige venner så er jeg enten en jævlig god skuespiller eller veldig dårlig til å ta den testen. Satser på det siste. :) Å ha narsissistiske øyeblikk er vel vanlig ? Testen er uansett urovekkende.

Lenke til kommentar

Alle har nok stunder hvor de bryr seg mer om "seg selv", enn ellers vil jeg tro ja. Men det er jo klart at man ikke må ta disse testene så veldig alvorlig, da de egentlig ikke kan si noe særlig om deg. (Dog var ikke mine resultater så hakkende gale, basert på diverse diagnoser jeg har fått)

edit. Ting ble dobbelt opp her...

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Suicidal_*

I dag ble jeg stilt med diagnosen DPD, og vi skal eventuelt ta en BPD-test senere.

Hadde det ikke vært takken denne testen, hadde det muligens tatt en del lengre tid før vi hadde tenkt over at jeg kan ha noe som disse 2 personlighetsforstyrrelsene; takk.

Lenke til kommentar
I dag ble jeg stilt med diagnosen DPD, og vi skal eventuelt ta en BPD-test senere.

Hadde det ikke vært takken denne testen, hadde det muligens tatt en del lengre tid før vi hadde tenkt over at jeg kan ha noe som disse 2 personlighetsforstyrrelsene; takk.

Hvor får man vurdert psyken sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...