Cubus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 En 10-åring i USA kan bli tvunget til å underlegge seg psykiatrisk vurdering pga at han surfet 911 sider som Infowars. Var visst ikke "politisk korrekt"...dette kan vel minne om å statutere et eksempel gjennom atter en skremselspropaganda... Les mer her! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Eg har rydda litt opp her, diskusjonen som pågjekk er flytta til denne tråden. Vennligst hald diskusjonen på emnet. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Dersom denne historien er sann (og jeg har ingen grunn til å tro noe annet) er det rett og slett skremmende. Jeg liker ikke den retningen "the land of the free" går mot. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 *sigh Er mye rart fra det landet der, men de dumme amerikanerene stemmer jo inn politikere som lager landet slikt - så de vil dette selv. Free er det lenge siden det landet har vært. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 *sighEr mye rart fra det landet der, men de dumme amerikanerene stemmer jo inn politikere som lager landet slikt - så de vil dette selv. Free er det lenge siden det landet har vært. 9348617[/snapback] Les linken som ble gitt i den utsplittede tråden så ser du at idotien eksisterer på samme linje i Europa. Dette er ikke noe unikt for USA. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 folk ser hva de vil. Nå er det populært å prikke på USA. Derfor gjør folk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå