Fingolfin Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Lasta ned Praetorians demoen i går, og det er det råeste jeg har opplevd!!! Det må være det beste av RTS som noen gang er lagd! Alt var perfekt, unitsene var konge, spesielt legionærene som du kan be innta skilpadde-formasjon! Men... Er det noen som har klart å runde det brettet? Jeg har prøvd ut mange ulike strategier, men jeg blir overmannet hver gang. Skulle sist gang dra tilbake til forrige by med noen få(scoutene, fyren på hesten og han andre som kan lege folk) for å bygge flere tropper, men da hadde han på hesten allerede vandret heden. Så da var det slutt. Er det noen her som har noen løsninger eller tips? Uasett kan jeg bare si jeg gleder meg enda mer til utgivelsen! Endelig et spill som er så bra at jeg sitter og biter negler til det kommer!!! Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Folk virka ikke for interesserte i dette. Men er det noen på forumet her som i det hele tatt her hørt om dette spillet? Noen som har prøvd demoen? Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg klarte banen ved å sende to halv store hærer ut på drepe tokt før jeg reparerte broen og samlet dem i en stor hær og angrep den siste byen... ganske enkelt faktisk... prøv å tenk som en romer! :wink: Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Takk for svar! Virker som det er liten interesse for dette spillet... Tenk som en romer... Ja, kanskje jeg skal studere litt romerske kamteknikker og taktikker til spillet kommer? Da vil jeg være godt forberedt samt ha fått med meg en bit morsom historie. Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja... det var jo en ide En link til litt romer info; http://www.roman-empire.net/ Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Har fortatt ikke klart det. De har en styrke som er maaange ganger større en min egen, s samme hva jeg gjør blir jeg slått... Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Endelig har jeg klart det!!! Kom ut av det med stor del av hæren i behold! Det eneste jeg gjorde var å tenke litt taktisk: Jeg bygde to defensive towers like ved inngangen mot basen deres, hvor troppene deres står stasjonert. Men siden jeg visste at de hadde bueskyttere på hyllen bak(på kanten øverst på kartet) så sendte jeg tre legioner infanteri(legionærer) opp dit samtidig som jeg sendte bueskyttere inn i de to tårnene. Da angrep fienden tårnene med hele sin styrke, og jeg sendte inn kavaleriet og resten av infanteriet, pluss to katapulter jeg hadde bygd. Så varte det ikke lenge før fienden var most sønder og sammen. Og jeg kom ut av det med mye av hæren i behold!!! Deilig!!! Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvor kan jeg få tak i demoen ? Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Søk i :google: så finner du det. Jeg lasta den ned fra 3dgamer.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå