Bone Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Heisann! Tenkte jeg skulle installere Grim Fandango igjen på PC'n, først og fremst en PC jeg har XP på. Men, mener at jeg har hatt litt småproblemer med dette før (at det er noe som ikke helt fungerer da, at den ikke er 100 % kompatibel). Er det noen som kjører Grim Fandango i XP uten problemer (eller vet hvordan man skal fikse det, eventuelt). Tenkte jeg skulle høre før jeg satte i gang.. er syk for øyeblikket og orker ikke å tenke så mye "teknisk" akkurat nå.. Takk, takk! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg mener jeg har spilt med min grim fandango kopi på xp uten problemer. Garantert i 2000, å vist det funker i 2000 vil jeg tro det ikke er noe problem i xp Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Grim fandango fungerer på win xp. jeg er 97,83% sikker på at det var win xp jeg kjørte da jeg spilte det sisst Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 hmm.. Prøvde å installere nå.. problemet er at lyden (musikk/speech/fx) blir borte.. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Mener at jeg har spilt Grim Fandango i XP uten noen problemer. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg spilte igjennom GF for under to uker siden og jeg kjører xp, fungerte uten noen som helst problemer Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har du prøvd patchen du finner her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå