Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Cannon Fodder on the MegaDrive started it all, Starcraft on the N64 elevated the conflict and Command & Conquer deployed the first atomic weapons in the ongoing war between real-time strategy games and joypads. Console history is resplendent with examples of RTS atrocities, but Halo Wars is bringing peace with a decent set of buttons to push and a galaxy full of blammo. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=170524 Visste såvidt at dette var under utvikling engang jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har null forhåpninger til dette spillet, strategi hører hjemme på pc Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 strategi hører hjemme på pc Det er din mening, ok. Men dessverre er det din mening om ett emne som ikke hører hjemme i denne tråden, så ikek ta det her. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Lukter litt melk her, men kan vel kanskje bli bra. Vi får se.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 SPillet har jo vært annonsert i en halv evighet nå, og Bungie har jo alltid sagt at selve Halo Triliogien ikke kom til og være de eneste halo spillene. Håper disse RTS spillene kanskje tar for seg noen av de "større" slagene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 strategi hører hjemme på pc Det er din mening, ok. Men dessverre er det din mening om ett emne som ikke hører hjemme i denne tråden, så ikek ta det her. 9328979[/snapback] Dette kan bli en spennende diskusjon om ikke folk ikke skal kunne ytre sin egne meninger. Du laget tråden for at alle skulle si "Oooh, dritfett!" og ikke stort mer? Jeg har dog samme forhold til RTS, synes det gjør seg desidert best med mus og tastatur, i langt større grad enn FPS. Det kan selvsagt ha sammenheng med at det ikke har kommet noen spesielt gode RTS-spill til konsoll... med unntak av Powermonger til Mega Drive, selvsagt. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Halo Wars has been designed from the ground-up around on the Xbox 360. This is key in several areas, most importantly control. Of the two and a half years the game has been in quiet development, the first six months were spent researching and optimizing the control layout. Link Ser jo ut som de faktiskt prøver å få til kontrollen skikkelig Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Håper at dette blir bra. kan man bruke mus og tastatur på 360? isåfall kan dette bli konge! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Dette kan bli en spennende diskusjon om ikke folk ikke skal kunne ytre sin egne meninger. Ytre gjerne deres meninger, men hold dere innenfor tema. Dette er en tråd som skal handle om Halo Wars, ikke om PC eller konsoll er best til RTS, slike diskusjoner har det vært alt for mange av i det siste, og alle har endt stygt. For de som er vandt til PC er PC best, hvis man vender seg til konsolle r det nok mulig og spille der og Men la den diskusjonen ligge, eller lag deg din egen tråd. Halo Wars has been designed from the ground-up around on the Xbox 360. This is key in several areas, most importantly control. Of the two and a half years the game has been in quiet development, the first six months were spent researching and optimizing the control layout. Link Ser jo ut som de faktiskt prøver å få til kontrollen skikkelig Ja, det er noe jeg savnet litt i C&C3, skikkelige kontroller, og når det faktisk ser ut som de klarer det ganske greit så vil jeg tro det værste er godt på vei over haugen. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 The C&C 'three buttons to do one thing' system is out - now a single click of a selects a unit, a double click selects all units on screen, and a triple click selects every unit on the battlefield. Very simple. Dette hørtes ikke så bra ut. Ville tro at double-click for alle uniter av den typen og triple-click for alle uniter på skjermen ville vært mer logisk. Alle units på slagmarken hørtes rimelig teit ut. Jeg har ikke lest mye om det, men så artig som strategyspill er co-op så vil jeg tro dette blir virkelig bra dersom de får til bra multiplayer. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ville tro at med "a triple click selects every unit on the battlefield" så betyr det alle units på skjermen, noe annet ville være på trynet, det er jeg enig i Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Er nok det ja Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hadde glemt dette spillet litt. Men, ja, jeg gleder meg til dette også. Da har jeg to spill på listen min. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Har ikke helt fulgt med på HW men er dette et spill i samme stil som Warcraft 1-3 osv hvor man ser alt som skjer og styrer ting fra høyt oppe? Hvis noen skjønte det Endret 22. august 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå