Gå til innhold

Fungerer denne PCen med alle LAN-spill?


Anbefalte innlegg

Hei! Nå vil jeg veldig gjerne ha alle deres meninger om denne PCen fungerer til å spille LAN-spill som CounterStrike Source, Battlefield 2, World of Warcraft og Warcraft 3. Vil den klare å kjøre disse spillene? Det er mulig jeg oppgraderer til dual core prosessor, men ikke med det første.

 

Pentium 4 3,2ghz

2 GB DDR

300GB (2 x 150GB) SATA

Dvd Brenner

Dvd spiller

Minnekortleser

Ati Radeon X1950 PRO

 

Holder denne? Mer info om komponentene klarer jeg ikke å finne... PCen er brukt. Funker denne bra? Jeg vil helst ha alles meninger. Hvis en persjon sier at den holder så bekreft gjerne svaret til den persjonen så jeg kan være helt sikker.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott! Kommer den til å klare noen nyere spill også? Og er det noen ulemper med maskinen?

9328950[/snapback]

 

Er dette en pc du skal handle brukt? hvor mye skal du isåfall betale for den?

Maskinen er mer en kraftig nok til å kjøre alle de spillene du nevner her, og sikkert en god del litt nyere spill også, men den bygger på gammel teknologi blant annet ddr ram, og ikke ddr2, noe som du kan få problemer med hvis du eventuelt skal oppgradere den senere!

Lenke til kommentar

Den er brukt, ja. Skal betale 5000 kroner for den, men det er mest for skjermkortet og diverse utstyr som følger med egentlig. Det førlger med stor skjerm og høytalere som jeg også trenger ;)

Men det med ddr-oppgradering til ddr2, er det så vanskelig da? Det er vel ikek verre enn å sette inn ddr2 i stedet for ddr og eventuelt bytte ut hovedkortet hvis det er nødvendig :)

 

Eller...?

 

Edit: Men blir operativsystemet borte hvis jeg fjerner hovedkortet?

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Den er brukt, ja. Skal betale 5000 kroner for den, men det er mest for skjermkortet og diverse utstyr som følger med egentlig. Det førlger med stor skjerm og høytalere som jeg også trenger ;)

Men det med ddr-oppgradering til ddr2, er det så vanskelig da? Det er vel ikek verre enn å sette inn ddr2 i stedet for ddr og eventuelt bytte ut hovedkortet hvis det er nødvendig :)

 

Eller...?

 

Edit: Men blir operativsystemet borte hvis jeg fjerner hovedkortet?

9329207[/snapback]

 

Skal du ha DDR2, må du sannsynligvis skifte hovedkort. Operativsystemet ditt blir ikke borte hvis du skifter hovedkort, bare hvis du skifter harddisk :)

Lenke til kommentar

han så nå det var noe anna møl og da

+ hvis du shifter hovedkort så kan du få blåskjerm slik at du må legge inn windows på nytt så kan være lurt og ta backup først ( var vel noen som sa at du alltid burde legge inn windows på nytt etter hk shifte) har vel noe med chipsett og slik og gjøre

Lenke til kommentar

Han sa at han klarte å spille mange nye spill med det. Sannsynligvis bytter jeg ut ddr med ddr2 og hovedkortet om ikke så lenge uansett.

 

Det fulgte med 23" LCD-TV, så derfor er det egentlig et greit kjøp... Og det er ikke noe MØL!!

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Han sa at han klarte å spille mange nye spill med det. Sannsynligvis bytter jeg ut ddr med ddr2 og hovedkortet om ikke så lenge uansett.

 

Det fulgte med 23" LCD-TV, så derfor er det egentlig et greit kjøp... Og det er ikke noe MØL!!

9329876[/snapback]

yes:)

ddr er det ikke noe galt med. var faktisk noe ddr var bedre på enn ddr2. husker ikke hva atm eller om det er slik lenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...