Gå til innhold

Playstation3: Jente Spill ? rundt 10 år

Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glem å kjøpe det selv. Gi henne et gavekort så hun kan velge selv :thumbup:

Hvis du går og kjøper, Rub-a-dub er vel en god kandidat med Harry Potter. Hvis 24 oktober ikke er for sent, kan Eye of Judgment havne i gavepapiret, kortspil lganske likt pokemon, bare helt sikkert tusen ganger bedre.

I verste fall, gi henne et gavekort og la henne søke litt selv, og finne det hun liker.

Lenke til kommentar
Viva pinãta.

Nei vent litt ;P

Nei, dårleg utvalg akkurat no - men som nemnt kjem jo godsakene snart.

9329021[/snapback]

Kanon å dra ut det eneste 360 spillet som kunne passe i den sarkasmen.. :D Den var helt ny den der...

Nei vent litt ;P

Dere glemmer en ting: det finnes en haug med spill som hun nok kunne like til PS2. Husk og sjekke med BC listene før kjøp!

Singstar er jo en sikker vinner for små popspirer.. :)

EDIT: Det er vel en haug med Barbie spill også til PS2 om jeg ikke tar feil, og jeg tviler på om en 10 års gammel jente er så hypet på det at hun blir skuffet om hun ikke får nex gen til bursdagen sin.. :thumbup:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Tror nok Eye of Judgement appelerer mer til feite nerdegutter med hestehale i alderen 14-100 år.

9330109[/snapback]

Ehmmm.... Hva er det du sier her? feite nerdegutter med hestehale? altså... du bør passe på hva du sier.... ikke alt som du tenker burde bli skrevet på et forum/threads som denne her.

Lenke til kommentar
Tror nok Eye of Judgement appelerer mer til feite nerdegutter med hestehale i alderen 14-100 år.

9330109[/snapback]

Ehmmm.... Hva er det du sier her? feite nerdegutter med hestehale? altså... du bør passe på hva du sier.... ikke alt som du tenker burde bli skrevet på et forum/threads som denne her.

9335337[/snapback]

Det er da ikke noe galt med det? Har forøvrig tenkt å kjøpe spillet selv.. Poenget mitt var vel at det er mer en ûbergeek-ting enn en litenjente-ting. Det minner i alle fall veldig på Magic: The Gathering.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Jenta her i huset på 10 år gleder seg hvertfall veldig til singstar. Singstart og eyetoy for PS3 tror jeg blir en virkelig klassiker! Ellers, som Fhj sier, kjøpe henne noen kule PS2-spill mens du venter på PS3-spillene.

Du kan jo også vurdere PS2 vs PS3.

PS2: Gode og morsomme spill nå, vannvittig utvalg til en laav pris. Men det er snart slutt på nye spill til denne

PS3: Kan spille alt av PS2-spill (så godt som), pluss du har en konsoll for framtida med nye og kule spill som kommer i massevis i årevis framover. Dog til en mye høyere pris.

edit: Hva med Home?

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Jeg leste ikke førsteposten. Beklager.

9336185[/snapback]

Haha, årsbeste for meg. Kan jo være en fordel å lese spørsmålet før man svarer :p

Men! Hva med det der spillet de viste fram på en masse ps3stands for lenge sia. Der du sprang rundt i en sånn verden og skulle løse oppgaver for å komme deg fram, de dyrene samarbeida liksom i alt fra stabling av ting til rimelig snedige katapultgreier osv. Så morsomt ut ^^ (ja jeg vil gjerne også ha navnet på det om noen har)

Lenke til kommentar
Men! Hva med det der spillet de viste fram på en masse ps3stands for lenge sia. Der du sprang rundt i en sånn verden og skulle løse oppgaver for å komme deg fram, de dyrene samarbeida liksom i alt fra stabling av ting til rimelig snedige katapultgreier osv. Så morsomt ut ^^ (ja jeg vil gjerne også ha navnet på det om noen har)

9336206[/snapback]

LittleBigPlanet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...