sloggi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei. Jeg er en jente fra Oslo som nettop har startet mitt første år på vidregående. Jeg går studiespesialisering, men føler allerede at dette ikke er noe for meg. Klassen, opplegget og alt virker så utroooolig kjedelig... grunnen til at jeg søkte studiespesialisering var rett og slett fordi den linjen på den skolen tilbyr ett skoleår i utlandet... Har hørt fra noen at jeg kan bytte linje hvis jeg har god grunn og hvis jeg har veldig bra karakterer fra ungdomsskolen, men er litt usikker... såh.. noen som vet om det er mulig å bytte? eller er det forseint? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nei, det er ikke for sent å bytte. Du må ta kontakt med en rådgiver på skolen. Eller ta en telefon til fylkeskommunen inntakskontor. Lenke til kommentar
sloggi Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Okei... men må jeg ha noen veldig bra argumenter når jeg drar til rådgivern? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Linja passa ikke for deg. Det er bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå