Mannn28 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei! Jeg er helt desperat her! Jeg leter altså etter fester til M3 speiler til en Omega 1999 Modelle (B modell) Har vært å hørt på BRL på NORBY i Svergie, men de hadde ikke festene. Er det noen annet sted jeg kan finne disse? Hadde betyd noe sinnsykt for meg dette. Vennlig hilsen Tor Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 M3 speil på en opel?? sikker på at det finnes fester å få tak i da?? Er sikkert en grund til at det ikke blir laget... Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 M3 speil på en opel?? sikker på at det finnes fester å få tak i da?? Er sikkert en grund til at det ikke blir laget... 9329860[/snapback] Støttes M3 speil -> M3 Lexuslykter -> Lexus Supraspoiler - > Supra osv. Visse ting ser bare dumt ut. Lenke til kommentar
exs Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 M3 speil på en opel?? sikker på at det finnes fester å få tak i da?? Er sikkert en grund til at det ikke blir laget... 9329860[/snapback] Støttes M3 speil -> M3 Lexuslykter -> Lexus Supraspoiler - > Supra osv. Visse ting ser bare dumt ut. 9331197[/snapback] Trådstarter lagg sikkert ikke inn dette innlegget for og bli dissa av diskusjon.no`s store sønner sjekk ut bsbildeler.no og lignende nettsjapper for og finne adaptere til BMW`en din.... *ops* opelen din mente jeg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå