Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke noen stå!

Gjest Ukjent..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du mener at du ikke fikk den opp den siste gangen du var med en dame så er det ganske så normalt. Det kommer til å skje deg flere ganger i livet av ulike grunner, og er ikke noe å bekymre seg om så lenge det bare skjer av og til. Det er dumt når det skjer selvsagt, men sånn er det. Åsakene kan være mange: Nervøsitet, for mye alkohol, rett og slett prestasjonsangst eller annet. Det er det umulig for oss å spekulere i, siden vi ikke kjenner deg og ikke var tilstede når det skjedde. ;)

Om det gjentar seg ofte så kan det være greit å snakke med en lege om det, ellers er det bare å ta ting som det kommer. Jeg er redd for at forumet ikke kan være mye til hjelp her, med mindre du ønsker råd om for eksempel hvordan du kan dempe nervøsiteten i slike situasjoner, dersom du tror at det er problemet.

Geir :)

Lenke til kommentar

har skjedd med meg en gang når jeg var ganske fersk på sexfronten for endel år siden. jeg følte meg ikke nervøs idetheletatt, men det hjalp ikke, det var nok faktisk undertrykt nervøsitet. det funka bare ikke. så, vi tok det dagen etter isteden ;)

Lenke til kommentar

Hiver meg på den forklaringen til TWFA.

Og JA det skjer med alle. MINST en gang i livet. Du er ikke en frik. Jo mer du fokuserer på at det ikke funker jo mer press legger du på deg selv og jo vanskligere blir det å oppnå det du ønsker. Prøv å slappe av. Det er ikke så viktig som du tror...

Men som TWFA også sier. Skjer det veldig ofte så spør legen din om råd :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...