Wishb0ne Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Dama tvinger meg til å kaste crt skjermen så da trenger jeg en lcd som duger til gaming! Vil helst ikke ha widescreen. 91g+ var et bra alternativ for et halvt år siden men nå vet jeg ikke om det har komt andre bedre skjermer for mitt bruk. Noen som har noen tips ? Vil egentlig ikke gå over 2k om det ikke er en helt sinnsyk skjerm til 2,5 som banker alt Minimum 19tommer Endret 21. august 2007 av Wishb0ne Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg foreslår at du går litt med avisen og kjøper en 24" feks Samsung 245B. Vis litt HD-film for dama og hun er solgt. Da får man jo mye bedre oversikt i The Sims 2 også Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Vil ikke bruke så mye penger på skjerm, og hadde heller tatt en litt bedre betalt jobb om jeg skulle ha det. Film skal jeg se på skikkelig skjerm, denne skal som sagt brukes til gaming og surfing Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Trenger foresten dvi på skjermen Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg denne https://www.mamoz.no/produkt/ET.L970B.049/A...aler_Black.html Å er kjempe fornøyd så langt! Gode å sterke farger å helt digg å se film på. Spilling fungerer den også til ! Men nå vet jeg ikke om du vil ha widescreen skjerm? PS: Tror det er 1 død pixel på skjermen min, Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Såg faktisk på den skjermen når jeg var en tur innom mamoz idag, bra WAF på den hvertfall vil egentlig ikke ha wide nei, men utvalget på ikkewide er jo temmelig dårlig/dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå