Gå til innhold

RGB full range problemer

Fract

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med RGB full range, når jeg aktiverer det så går det på og virker helt fint. Men når

Jeg skrur av ps3 og på igjen så er det av. Selv om det står i settings at det er på. Jeg har siste firmware installert. Det virker til og være litt selektivt, noen ganger er det på. Men som oftes er det av. Kan dette være firmware relatert eller bør jeg levere inn min ps3 ?

Mine settings:

Video output: 1080p

Cross color reduction filter : on

RGB full range: Full

Super White: on

Tv: samsung LEM4087

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe å levere produktet ditt inn for tror jeg.

Men, har du aktivert det inne på Samsungen? Gå inn på meny > picture quality (er vel ikke det det heter, men den som er helt øverst) > så er det vel videre til detailed settings tror jeg > Og der er det noe som heter RGB Full, eller om det var white. hmmm

Ganske dårlig forklart, men ta en titt på settings på TV'en også

PS: regner med du har satt Rgain litt ned? Den har jo som de fleste vet et litt rødt skjær i seg.

Lenke til kommentar

Color space = wide/auto den du tenker på ? Til nå så har jeg brukt noe som heter Game mode på tven, noe som setter en del instillinger av seg selv. og tydligvis låser av andre. Har tatt av denne og satt color space til auto. Ser ut til og virke, håper bare det virker hver gang...

Har justert fargene ja, ser ikke så bra ut med standard instilinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...