trillebår Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Heihå. Jeg var ute på Gressholmen en herlig julidag og tok noen bilder, vil gjerne ha kritikk på dem. Det første med byen i bakgrunnen ble litt uskarpt og jeg har fiksa litt på det i Nikon's PictureProject. De to andre er jeg ganske fornøyd med, men nå er måken en ganske kjedelig fugl da ... De er tatt med et Nikon D70. Jeg er helt nybegynner så det er interessant å få noen tilbakemeldinger... mvh kalle PS: Nå har jeg brukt paint til å komprimere bildefilene, vil dere anbefale noen annen måte hvor man kanskje ikke mister like mye kvalitet? Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Er selv nybegynner så skal være litt forsiktig med å uttale meg, men prøver likevel. Jeg synes bilde1 har for rotete bakgrunn. Kunne kanskje brukt blur-effekt i photoshop. I tillegg ble måka for uskarp. Bilde 2 er min favoritt.. Eneste jeg ville gjort er å beskjære det litt tettere, evt brukt lengre tele. Bilde 3 kunne også hatt ett tettere utsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå