Gå til innhold

Film: HD Film Fra GATEBIL i Kristiansand 18/08/07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye heftig kjøring!

 

Brukte du stativ under hele filmingen? noen gang var flyten bra, andre ganger ristet/hakket kamerabevegelsene for mye syns jeg.

 

Har du redigert dette i HDV? Altså opptak gjort på miniDV? Eller full HD?

Hvordan var det å redigere på din pc? (gitt i din profil..) Savnet du mere kraft eller gikk det greit?

Lenke til kommentar
Mye heftig kjøring!

 

Brukte du stativ under hele filmingen? noen gang var flyten bra, andre ganger ristet/hakket kamerabevegelsene for mye syns jeg.

 

Har du redigert dette i HDV? Altså opptak gjort på miniDV? Eller full HD?

Hvordan var det å redigere på din pc? (gitt i din profil..) Savnet du mere kraft eller gikk det greit?

9367730[/snapback]

 

 

stativ kun brukt under filing av drag kjøring, og starten av filmen.. resten er frihånd..

 

Det er redigert i hd ja.. ( 1080i/1440x1080 25 fps ) opptak på minidv og pcen funker bra den.. eneste er at om jeg lukker premiere og skal åpner det igjen så tar det litt tid.. ( 10 min) å åpne det men når det først har åpnet seg så funker det bra. ang ristinga av kamera så er det delvis med meninga for å gi frihånds feeling.. og andre gannger så prøver jeg så mye som mulig å bruke stødige bevegelser... ( rikka meg ikke en millimeter på ca 06:00 min i filmen :-) ) om det er andre hakk.. så kan det kanskje være pcen din som ikke helt takler avspilling av filmen i den bitraten kvaliteten

Endret av c2dnisse
Lenke til kommentar

Det her var bare godis for min del. Grombiler som brukes som de skal og alt i HD-oppløsning. Koset meg absolutt hele filmen og gruet meg bare til det skulle slutte. Kunne sett på dette i timesvis ;) Håper vi får se masse mer i fra deg i fremtiden fra andre biltreff.

 

edit:

Anbefaler deg å stikke en tur innom bilforumet.no og poste videoen din på mediaforumet der. Skal love deg det er mange som setter pris på det.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
Det her var bare godis for min del. Grombiler som brukes som de skal og alt i HD-oppløsning. Koset meg absolutt hele filmen og gruet meg  bare til det skulle slutte. Kunne sett på dette i timesvis ;) Håper vi får se masse mer i fra deg i fremtiden fra andre biltreff.

 

edit:

Anbefaler deg å stikke en tur innom bilforumet.no og poste videoen din på mediaforumet der. Skal love deg det er mange som setter pris på det.

9372457[/snapback]

 

Takker for den tilbakemeldinga :-)

 

Driver å tester ut div teknikker som i vanelige normer er "fy fy" ( klippe i en zoom osv)

stokker litt om på opptakene slik at det begynner med bra tempo så litt sakte tempo og kjører opp tempo igjen mot slutten. tror denne videoen er posta på bilforumet under "bilder/film fra GATEBIL Kristiansand"

 

det kommer nok flere filmer i fremtiden :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...