Gå til innhold

Nokias N95 får 8 GB minne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser i hvert fall en annen fysisk endring: Multimedia knapparna er hevet, noe som de ikke er på dagens utgave. I tillegg har jeg sett andre bilder på denne som viser att kamerat er noe mer "innsunken" i ryggdekslet. Dette fordi utgaven angivelig skal ha blitt noe tykkere grunnet ett større batteri.

Lenke til kommentar

Legg merke til at den er søkt og fått godkjenning for det amerikanske markedet.

Der finnes det idag ikke noen versjon som støtter 3G frekvensen som brukes der. Derfor ikke sikkert at vi får se denne her i Europa.

 

I tillegg er eg ikke sikker på at den kommer til å ha microSD plass i tillegg til 8GB internt og hvis ikke sitter jag heller med dagens utgave (..så kan eg kjøpe 16GB kort når de kommer i butikkene...)

Lenke til kommentar
Hvis det kommer et bedre batteri, så er det vel mulig å kjøpe denne til den "vanlige" N95?

9331080[/snapback]

Hvis det har samme fysiske form. Hvis det er gjort forandringer på deksel og slikt for å få plass til et nytt batteri er det nok ikke likt.

9331551[/snapback]

 

 

trur kanskje at det ikke passer, i og med at den er blitt noe tynnere enn forrige n95.

Lenke til kommentar
"Nokias N95 får 8 GB minne" i motsettning til hva? SonyEricssons N95?

 

Forslag til ny overskrift: "N95 Music Edition får 8 GB minne" ;)

9329280[/snapback]

 

Så vidt jeg har sett på bildene får den ikke tilnavnet Music Edition, men det kan jo hende det endres på senere ...

 

Edit: Kunne heller endret til "Nokia N95 får ...", er ikke sikkert alle vet at det er en N95 ;)

Endret av OML
Lenke til kommentar
Hvis det kommer et bedre batteri, så er det vel mulig å kjøpe denne til den "vanlige" N95?

9331080[/snapback]

Hvis det har samme fysiske form. Hvis det er gjort forandringer på deksel og slikt for å få plass til et nytt batteri er det nok ikke likt.

9331551[/snapback]

 

 

trur kanskje at det ikke passer, i og med at den er blitt noe tynnere enn forrige n95.

9332154[/snapback]

 

Den er ikke blitt tynnere uten tykkere. Kamerat er "innsynket" fordi rygg dekselet er tykkere (=kamerat sitter på samme dybde som før men dekselet er dypere for å gjøre plass til tykkere batteri). Mao vill ikke vill det ikke vara plass i dagens versjon for dette batteriet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...