KompleX Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Skulle gjerne ha konvertert noen låter jeg har liggende, til mp3/waw. Men akkurat nå er de i .flac format, veit det er lossless og alt det der, men skulle fått spilt de av på mobilen og det lar seg ikke gjøre i det formatet de er i nå. Så, er det noen som vet om et program som lar meg gjøre det der? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Du kan jo begynne med å ta en titt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=798180 Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Søkefunksjonen ja, og jeg som alltid klager på folk som ikke bruker den før de spør om noe, og så gjør jeg det selv... Jeje, takker. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Man lærer så lenge man lever. Hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Pakk ut FLAC-fila til .WAV med FLAC front-end, og så enkoder du .WAV-fila med f.eks LAMEdrop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå