pumba50 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når djevler vender om og til Gud, er dette da troverdig og ekte eller er dette Satan som skaper seg om til en lysets engel? Jeg tenker blant annet på denne artikkelen. Men der er mange flere eksempler, men jeg orker ikke lete frem flere nå. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når djevler vender om og til Gud, er dette da troverdig og ekte eller er dette Satan som skaper seg om til en lysets engel? Jeg tenker blant annet på denne artikkelen. Men der er mange flere eksempler, men jeg orker ikke lete frem flere nå. 9328111[/snapback] Alice cooper er ikke mye "mørkets fyrste", han er en dust Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når djevler vender om og til Gud, er dette da troverdig og ekte eller er dette Satan som skaper seg om til en lysets engel? For det første så er han vel ikke en djevel Kommer forsåvidt an på hva du legger i ordet men Nei så lenge man oppriktig omvender seg så har det ingenting å si hva man har vært/gjort før. Men i og med at jeg aldri har snakket med herr Cooper selv, men kun lest om han i ny og ne i aviser så skal ikke jeg påstå noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Cooper har da aldri fremstått som noen ekte "mørkets fyrste". Han sier det meste selv er: I dag reiser han med bandet fem måneder hvert år, men sier at showet han kjører på scenen er teater for alle aldersgrupper ispedd en dose komedie. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Megadeth's Dave Mustaine er samme greia. Mannen er kristen fra fingertuppen til ryggraden, men folk tolker han likevel som djevelens verk pga han lager aggressiv musikk. Jeg tror ikke det er disse musikerne det er noe "galt" med, heller samfunnet som dømmer folk pga. smak og utseende. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva er en djevel vis Alice er det? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Megadeth's Dave Mustaine er samme greia. Mannen er kristen fra fingertuppen til ryggraden, men folk tolker han likevel som djevelens verk pga han lager aggressiv musikk. Jeg tror ikke det er disse musikerne det er noe "galt" med, heller samfunnet som dømmer folk pga. smak og utseende. Korrekt, selv om vi hører på sint og aggressiv musikk betyr ikke det at vi vandrer rundt å ofrer katter til satan på natten (noen gjør vel det ) men det er jo dette mange tror. Men men, vi er jo en ganske teit rase sann egentlig så det kommer nok aldri noen løsning på det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du er litt sent ute med Alice Coopers omvendelse.. Siden albumet Constrictor kom ut i 1986, har Alice Cooper nemlig fremstått som avholdsmann og lovlydig, kristen, amerkiansk statsborger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå