Gå til innhold

Kanskje vannkjøling, tips?

OBERST

Anbefalte innlegg

Som dere ser er jeg ute etter vannkjøling, men har ikke noe peil på det. :blush: Har så vidt vært bort i det så lurer på om noen kan sette et oppsett med noen greie deler, hadde vært fint om det hadde sett pent ut inne i kabinettet :dribble: Og lurte på om man kunne/vanskelig å sette det inn i en pc som er bygd ferdig eller må man nesten ta alt fra hverandre?

Er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe, men hadde vært kjekt om noen satt opp det man trengte, som sagt har jeg ikke peil

-Leecha-

Endret av Leecha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har heller ikke så mye greie på vannkjøling, men jeg bestillte et ferdigsett fra Thermaltake (Bigwater 735, tror jeg), og det funker helt greit. Følger med bra bruksanvisning i pakka også. Har i ettertid utvidet med en ekstern radiator til, og det er heller ikke noe problem. Husk at niplene må sitte godt, men vær forsiktig så du ikke skrur dem for hardt til. De er skjørere enn du tror. Ble litt silikon rundt den ene nippelen på den eksterne radiatoren min pga det... Jeg sugde kjølevæska inn i systemet, og lot det være der i 2 dager før jeg skrudde på PC'en for å sjekke om det var tett. Kan være et godt tips i tilfelle du skulle ha noen lekkasjer.

Lykke til! :!:

Endret av TMMProd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...