Gå til innhold

1 dag igjen å leve, Hva gjør du?

ZsaZsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uff, blir trist av denne tråden her jeg :no:

jeg hadde vært sammen med mora,faren og broren min hele tiden, og når jeg merket at tiden var inne så ville jeg vært på ett høyt fjell og hoppet ut.. (alltid lurt på hvordan fritt fall fra stor høyde føles ut som..) :p

kjipt for de som må skrape sammen restene mine når jeg har landet da.. :cool: men men, får feste en strikk på meg eller no da :!:

Lenke til kommentar

Vanskelig å si.

Jeg har alltid hatt lyst til å legge igjen merker når jeg dør. Med andre ord, gjøre noe stort som sitter igjen lenge etter min død. Men jeg vet ikke hvordan jeg skulle klar det på én dag.

Jeg hadde nok skrevet et langt og fint brev som kunne blitt lest etter min død. Så hadde jeg tilbringt resten av dagen med venner og familie.

Noen som kunne tenkt seg å tipset media om å følge deg i din siste dag? Da hadde du sannsyneligvis blitt nokså berømt, og tjent en ganske god slant som du kunne brukt til hva du ville (pers. ville jeg nok gitt dem bort, gjerne satt opp et sykehus i et u-land).

Hadde jeg derimot hatt noen måneder på meg, ville jeg reist rundt hele kloden, og opplevd mest mulig av natur, kultur, mat og folk.

Lenke til kommentar

1. Tatt skikkelig farvel med de som betyr noe.

2. Brukt opp alle pengene på alkohol og andre rusmidler.

3. Hatt meget mye sex, såklart med forskjellige.

4. Tatt livet av de jeg misliker.

5. Stjålet en motorsykkel av type Yamaha R1.

6. Drukket meg full, satt et par skudd, og dødd av overdose. Evt. Tatt livet av meg selv på en mer sikker måte.

Win \m/!

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

24 timer igjen.

Starta dagen med masse mat, skal tross alt holde ut 24 timer til.

Speed og kokain rett etter frokost.

23 timer og 50 min igjen

Banke opp alle fiendene mine

2 timer igjen

Høre på litt musikk mens jeg tar meg en saftig dose med heroin.

0.5 time igjen

Ta et kraftig lån i banken og så brenne alle pengene mens jeg roper hahaha.

Hoppe i fallskjerm uten fallskjerm, eller ta en Egil Hegerberg å hoppe i strikk med piggtråd så begge beina blir rivd av!

Endret av Mrfluesikring
Lenke til kommentar
Tatt ut alle pengene mine fra banken. og deretter bruke masse penger på damer og biler og resten skulle jeg sløst bort ^^

9544180[/snapback]

Du har tydeligvis ikke hatt mange damer?

Resten skal jeg sløse bort? hva tror du bruke penger på damer er? Investering?

HÆHÆHÆHÆHÆH dette er virkelig humortråd

Lenke til kommentar

Fortalt hvor høyt jeg elsker kjærsten min, så tatt henne med ut på middag og kino :love:

Så ville jeg ringt til Blizzard support og skreket at jeg kom til å drepe meg selv om de ikke legger til et våpen med 99999,99DPS og skjold med 100% dodgerating. Gjorde de ikke det, så:

Skulle jeg skrevet et brev til div. aviser og fortelle de at Blizzard nektet å gjøre som jeg sa, og NÅ er jeg død pga. de. :p

(Nei, bare spøker. Stakkars :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...