Gå til innhold

1 dag igjen å leve, Hva gjør du?

ZsaZsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er skremmende mange som sier ting som tyder på at alt som heter samvittighet og medmenneskelighet er ikkeeksisterende. Er det virkelig kun konsekvensene for deres egen del som hindrer dere fra å gjøre slikt per i dag? Sorry om jeg høres ut som mora deres...

Lenke til kommentar

- Ta en røyk mens jeg spiller CS.

- Slå LCD skjermen min hardt når jeg blir forbanna.

- Slå noen jeg ikke kjenner i trynet, hardt.

- Stjele noe fra en butikk, noe smådyrt.

- Knuse PC-musa, TVen, webcameraet, høytalerne, nettverkskortet, mobiltelefonen, digitalkameraet, PS2en... du tar poenget.

- Kjøre på en dyr bil med bilen min.

- Betale kinoen alle pengene jeg har for å sitte alene i luksus-salen, drikke champagne og se på en jævlig bra film før jeg sovner inn :)

Lenke til kommentar
- Ta en røyk mens jeg spiller CS.

- Slå LCD skjermen min hardt når jeg blir forbanna.

- Slå noen jeg ikke kjenner i trynet, hardt.

- Stjele noe fra en butikk, noe smådyrt.

- Knuse PC-musa, TVen, webcameraet, høytalerne, nettverkskortet, mobiltelefonen, digitalkameraet, PS2en... du tar poenget.

- Kjøre på en dyr bil med bilen min.

- Betale kinoen alle pengene jeg har for å sitte alene i luksus-salen, drikke champagne og se på en jævlig bra film før jeg sovner inn :)

9415536[/snapback]

Det er da du angrer når du finner ut at legen tok feil og du lever i 50 år til.

Jeg ville ha prøvd å få ned last boss BT så hadde jeg gitt bort gullet mitt og kanskje kontoinformasjonen.

(om man ser flight 91 eller hva den heter , de som visste at dem skulle dø så ringer dem familien sin og sier klisje ting og koden til safen )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tatt ut alle pengene mine fra banken. og deretter bruke masse penger på damer og biler og resten skulle jeg sløst bort ^^

edit: Skulle også gjort det siste som Olum skriver under meg her :p

Hadde sikkert vært fett å prøve heroin fordi jeg har hørt at det enten er deilig ellers så blir du bare helt retard med en gang

edit 2: Dratt til Telenor og sprengt alt som kan kalles trådløst nettverk inkludert kundeservicen :realmad:

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Jeg ville prøvd alt som var av narkotika. Hadde sannsynligvis blitt en overdose da.

Ville også sett igjennom hele Iron Maiden - Rock In Rio på høyeste volum i stua. Selv om jeg gjør det hele tida ville jeg hørt på dem en siste gang.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...