Loeve Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 1. Innrømt alt det gale jeg har gjort. 2. Spist flein/tatt syre. 3. Drept de mest udugelige menneskene jeg vet av innenfor en dags rekkevidde. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Stjele sjokolade og cola på glassflaske, stjele en fin bil, kjøre opp til Arne Brimi og løpe etter han med hammer Lenke til kommentar
folkelotto Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hatt sex med 5 blondiser samtidig , ranet en bank knullet litt til drukket noen whisky og stjælt en sporstbil jeg hadde kjørt rundt som en vandal i....... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg ville først pratet med familie, deretter samlet alle de beste vennene mine og brukt dagen med de. Gjerne drukket øl, kost meg, hørt på god musikk og hatt det så fint som det er mulig å ha når en vet at en skal dø. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tror jeg hadde handla meg et par pils og bestilt en pizza og satt meg ned med en film, for så å overføre alle pengene mine til Free Software Foundation Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Tror jeg hadde handla meg et par pils og bestilt en pizza og satt meg ned med en film, for så å overføre alle pengene mine til Free Software Foundation 9389653[/snapback] QFT!! Endret 30. august 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Stakkar Gi det til noen som trenger dem. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hoppet i fallskjerm og strikk! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er skremmende mange som sier ting som tyder på at alt som heter samvittighet og medmenneskelighet er ikkeeksisterende. Er det virkelig kun konsekvensene for deres egen del som hindrer dere fra å gjøre slikt per i dag? Sorry om jeg høres ut som mora deres... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 - Ta en røyk mens jeg spiller CS. - Slå LCD skjermen min hardt når jeg blir forbanna. - Slå noen jeg ikke kjenner i trynet, hardt. - Stjele noe fra en butikk, noe smådyrt. - Knuse PC-musa, TVen, webcameraet, høytalerne, nettverkskortet, mobiltelefonen, digitalkameraet, PS2en... du tar poenget. - Kjøre på en dyr bil med bilen min. - Betale kinoen alle pengene jeg har for å sitte alene i luksus-salen, drikke champagne og se på en jævlig bra film før jeg sovner inn Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 - Ta en røyk mens jeg spiller CS.- Slå LCD skjermen min hardt når jeg blir forbanna. - Slå noen jeg ikke kjenner i trynet, hardt. - Stjele noe fra en butikk, noe smådyrt. - Knuse PC-musa, TVen, webcameraet, høytalerne, nettverkskortet, mobiltelefonen, digitalkameraet, PS2en... du tar poenget. - Kjøre på en dyr bil med bilen min. - Betale kinoen alle pengene jeg har for å sitte alene i luksus-salen, drikke champagne og se på en jævlig bra film før jeg sovner inn 9415536[/snapback] Det er da du angrer når du finner ut at legen tok feil og du lever i 50 år til. Jeg ville ha prøvd å få ned last boss BT så hadde jeg gitt bort gullet mitt og kanskje kontoinformasjonen. (om man ser flight 91 eller hva den heter , de som visste at dem skulle dø så ringer dem familien sin og sier klisje ting og koden til safen ) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ville gjort det jeg kunne for å spre mine gode gener videre. Lenke til kommentar
Komprakk Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 "Im going down in a blaze of glory." Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg hadde vel gjort pent lite. Sagt ifra til de jeg kjenner og det er vel det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Tatt ut alle pengene mine fra banken. og deretter bruke masse penger på damer og biler og resten skulle jeg sløst bort ^^ edit: Skulle også gjort det siste som Olum skriver under meg her Hadde sikkert vært fett å prøve heroin fordi jeg har hørt at det enten er deilig ellers så blir du bare helt retard med en gang edit 2: Dratt til Telenor og sprengt alt som kan kalles trådløst nettverk inkludert kundeservicen Endret 22. september 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Jeg ville prøvd alt som var av narkotika. Hadde sannsynligvis blitt en overdose da. Ville også sett igjennom hele Iron Maiden - Rock In Rio på høyeste volum i stua. Selv om jeg gjør det hele tida ville jeg hørt på dem en siste gang. Endret 22. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hadde gått til den dama jeg elsker og sakt "jeg elsker deg" så hadde jeg kyssa hu på kinnet og gått bort. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Spise så mye chicken tandoori jeg hadde maktet, for så å bruke alle pengene mine på øl og drukket alt uten å måtte bekymre meg for å bli fyllesyk. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kappet tissen min av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå