Gå til innhold

1 dag igjen å leve, Hva gjør du?

ZsaZsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Forklare situasjonen for den deiligste dama jeg ser, og pule hu.

-Sette meg ned på Elkjøp foran den største Tv'en de har og sett en goood film midt i butikken (har alltid hatt lyst til det, komplett med popcorn og pils)

-Finne hu deilige dama igjen

-Drekki meg totalt og helt sydens drita!

Lenke til kommentar

hvis jeg visste jeg hadde hatt igjen én dag uansett ville jeg nok ha hoppet fra mange syke plasser, deretter stjelt meg en skikkelig XO cognac også ville jeg gått ut og høvlet over så mange damer som var mulig....deretter til slutt bare sittet på kinoen og sovnet stille inn ;)

Lenke til kommentar

Først hadde jeg sagt farvel til familie og andre folk som står meg nært, så hadde jeg tatt en tur opp på ett eller annet majestetisk fjell for å sitte der og kose meg med utsikten og la tankene surre (samme f* om det er haglstorm og tett tåke). Og jeg hadde antakeligvis felt en del tårer når jeg sa ha det bra til hunden min også. Jeg hadde neppe følt noe behov for å stjele/drepe/gjøre dumme ting.

Lenke til kommentar
Først hadde jeg sagt farvel til familie og andre folk som står meg nært, så hadde jeg tatt en tur opp på ett eller annet majestetisk fjell for å sitte der og kose meg med utsikten og la tankene surre (samme f* om det er haglstorm og tett tåke). Og jeg hadde antakeligvis felt en del tårer når jeg sa ha det bra til hunden min også. Jeg hadde neppe følt noe behov for å stjele/drepe/gjøre dumme ting.

9340946[/snapback]

Særdeles fornuftig. God tanke mtp fjellet.

Lenke til kommentar

Byttet navn og alle spor som er relatert til min familie. Putte masse TnT eller C4 i sekken(e) og bagene. Gått opp på taket i en eller annen bygg, lagt bombene strategisk. Skutt en uskyldig på gata, aktivere bombene og hoppe fra taket i en fallskjerm, lande på en tak i en bil. Drept sjåføren og kjørt rundt i byen i GTA stil. Kjør over alle sammen, så mye hærverk om mulig. (Just Cause)

Hvis politiet hadde kommet, ville jeg prøvd å stikke av (for kickets skyld), på liv og død. Krasjer jeg så dør jeg forhåpentligvis, hvis ikke så hadde jeg prøvd å riste meg av dem eller kjørt ut i en bakgate med purken i hælene. Kommet meg ut av bilen, ha en Javelin i baksetet, dratt det oog bombet kommandobilen (or whatever) til helvete.

Stjele en bil og kjøre i full hast til Gardemoen for så å hijacke en plane og prøve å kjøre flyet (alltid lyst til å bli en pilot). Jeg vil nok ikke klare å fly et Boeing 747, så da ville jeg naturligvis hoppet ut i fallskjerm og havne ut i ødemarka.

Der jeg tilbringer min siste tid, tenker på min familie og venner :(. (neida alt det oppe var tull, jeg ville aldri tenkt å gjøre noe sånt).

Felt en tåre eller to for så å sove meg inn til døde ;(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...