L4r5 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Lars, det er Demille.. hun er en jente.. alle jenter er glade i sjokolade. 9329283[/snapback] Er det nå jeg skal mumle et eller annet om at sjokolade er et sex-substitutt? Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg tror kanskje jeg hadde prøvd å utføre et perfekt mord! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg tror kanskje jeg hadde prøvd å utføre et perfekt mord! 9329362[/snapback] Hvorfor skal man drepe noen den siste dagen i livet? Greit nok, du skal dø om få timer, la oss ta med noen i døden? Det er jo helt hull i hodet mener nå jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Jeg tror kanskje jeg hadde prøvd å utføre et perfekt mord! 9329362[/snapback] Selvmord? Og hvorfor sikte etter det perfekte mordet om du uansett ikke kan bli tatt? Endret 21. august 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Spise god mat, elske med kjæresten, være blant familie. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Drepe for kicket sin del! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tatt meg et par øl og sett et par gode filmer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 -Forklare situasjonen for den deiligste dama jeg ser, og pule hu. -Sette meg ned på Elkjøp foran den største Tv'en de har og sett en goood film midt i butikken (har alltid hatt lyst til det, komplett med popcorn og pils) -Finne hu deilige dama igjen -Drekki meg totalt og helt sydens drita! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Vert med kjæresten min hele dagen! Endret 22. august 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Går nervøst rundt og sier for meg selv "Faen bare en dag igjen ", hele dagen. Endret 22. august 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg tror kanskje jeg hadde prøvd å utføre et perfekt mord! 9329362[/snapback] haha xD Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hvis jeg visste jeg hadde hatt igjen én dag uansett ville jeg nok ha hoppet fra mange syke plasser, deretter stjelt meg en skikkelig XO cognac også ville jeg gått ut og høvlet over så mange damer som var mulig....deretter til slutt bare sittet på kinoen og sovnet stille inn Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Først hadde jeg sagt farvel til familie og andre folk som står meg nært, så hadde jeg tatt en tur opp på ett eller annet majestetisk fjell for å sitte der og kose meg med utsikten og la tankene surre (samme f* om det er haglstorm og tett tåke). Og jeg hadde antakeligvis felt en del tårer når jeg sa ha det bra til hunden min også. Jeg hadde neppe følt noe behov for å stjele/drepe/gjøre dumme ting. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Først hadde jeg sagt farvel til familie og andre folk som står meg nært, så hadde jeg tatt en tur opp på ett eller annet majestetisk fjell for å sitte der og kose meg med utsikten og la tankene surre (samme f* om det er haglstorm og tett tåke). Og jeg hadde antakeligvis felt en del tårer når jeg sa ha det bra til hunden min også. Jeg hadde neppe følt noe behov for å stjele/drepe/gjøre dumme ting. 9340946[/snapback] Særdeles fornuftig. God tanke mtp fjellet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ingen som har tenkt å tatt sitt eget liv i depresjon? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ingen som har tenkt å tatt sitt eget liv i depresjon? 9343298[/snapback] Poenget forsvinner litt når man skal dø samme dagen eller senere den dagen.. syntes du ikke? Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde gått en tur i skogen med hunden min og lagt meg ned på bakken og tenkt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Spørs hvordan jeg hadde kommet til å dø, hvis jeg bare hadde besvimt og så er det over så hadde jeg nok sagt farvell med familien og venner for så å dratt opp på fjellet og campet der til jeg døde. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ville brukt den siste dagen på sjøen, i en seilbåt med nærmeste familie. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Byttet navn og alle spor som er relatert til min familie. Putte masse TnT eller C4 i sekken(e) og bagene. Gått opp på taket i en eller annen bygg, lagt bombene strategisk. Skutt en uskyldig på gata, aktivere bombene og hoppe fra taket i en fallskjerm, lande på en tak i en bil. Drept sjåføren og kjørt rundt i byen i GTA stil. Kjør over alle sammen, så mye hærverk om mulig. (Just Cause) Hvis politiet hadde kommet, ville jeg prøvd å stikke av (for kickets skyld), på liv og død. Krasjer jeg så dør jeg forhåpentligvis, hvis ikke så hadde jeg prøvd å riste meg av dem eller kjørt ut i en bakgate med purken i hælene. Kommet meg ut av bilen, ha en Javelin i baksetet, dratt det oog bombet kommandobilen (or whatever) til helvete. Stjele en bil og kjøre i full hast til Gardemoen for så å hijacke en plane og prøve å kjøre flyet (alltid lyst til å bli en pilot). Jeg vil nok ikke klare å fly et Boeing 747, så da ville jeg naturligvis hoppet ut i fallskjerm og havne ut i ødemarka. Der jeg tilbringer min siste tid, tenker på min familie og venner . (neida alt det oppe var tull, jeg ville aldri tenkt å gjøre noe sånt). Felt en tåre eller to for så å sove meg inn til døde ;(. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå