ZsaZsa Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis du får vite at du har 1 dag igjen å leve, hvordan ville du utnyttet den siste dagen? Jeg ville iallefall brukt dagen til å gjøre 3 ting som jeg har bestemt meg for å gjøre før jeg dør. 1. Spille fotball på Færøyene 2. Ha sex med en BBW negresse 3. Ta Heroin Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Scene 1 "Homer Simpson leser bok: Live everyday like it's your last" Scene 2 "Homer Simpson "I don't want to die, I don't want to die" Om jeg har en dag igjen å leve, så vil jeg ikke vite om det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hadde heller ikke villet vite om det, men om jeg hadde visst det så hadde jeg nok prøvd å levd akkurat som vanlig. Hadde nok vært litt mer med venner og sånt, men jeg hadde nok ikke sagt det til dem, da hadde de bare engstet seg så mye. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis du får vite at du har 1 dag igjen å leve, hvordan ville du utnyttet den siste dagen? Jeg ville iallefall brukt dagen til å gjøre 3 ting som jeg har bestemt meg for å gjøre før jeg dør. 1. Spille fotball på Færøyene 2. Ha sex med en BBW negresse 3. Ta Heroin Hva ville dere gjort? 9327898[/snapback] Hva er en BBW-negresse? Jeg ville tilbragt den siste dagen i mitt liv sammen med samboeren min. Spist en bedre middag, prata og kosa masse med henne. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hva er en BBW-negresse? 9328540[/snapback] BBW står vel for Big Beautiful Women eller noe lignende, og en negresse er vel en mørkhudet kvinne Jeg tror ikke jeg haddde klart å gjøre så mye, hadde vel vært ganske ødelagt. Hadde ikke klart å holde det skjult for venner og familie hvertfall, en ordentlig avskjed hadde vel vært det beste for alle Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Smeltelim har rett! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg ville brukt den siste dagen i mitt liv sammen med familie og venner. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 1. Ha sex med Jessica Alba 2. Ha sex med Adriana Lima 3. Ha sex med Allesandra Ambrassio 4. Ha sex med Charlize Theron 5. Dele en vin med min beste venn og skryte av dagen Dog kommer dette aldri til å skje. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 1. Ha sex med Jessica Alba2. Ha sex med Adriana Lima 3. Ha sex med Allesandra Ambrassio 4. Ha sex med Charlize Theron 5. Dele en vin med min beste venn og skryte av dagen Dog kommer dette aldri til å skje. 9328938[/snapback] Jeg regner med at du har planen klar for hvordan du har tenkt å gjennomføre det kunststykket også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tror jeg hadde liggi spacet ut på heroin eller ecstacy eller noe og satt på noe god musikk Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tror jeg hadde liggi spacet ut på heroin eller ecstacy eller noe og satt på noe god musikk 9328961[/snapback] I would have raped you! Lenke til kommentar
ecko Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 jeg er ikke sikker, men jeg vet at jeg ikke hadde tatt dop, det hadde blitt meningsløst å ødelegge den siste dagen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 1. Ha sex med Jessica Alba2. Ha sex med Adriana Lima 3. Ha sex med Allesandra Ambrassio 4. Ha sex med Charlize Theron 5. Dele en vin med min beste venn og skryte av dagen Dog kommer dette aldri til å skje. 9328938[/snapback] Jeg regner med at du har planen klar for hvordan du har tenkt å gjennomføre det kunststykket også. 9328949[/snapback] Voldtekt kalles det Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort min sisste dag. Jeg er ikke så redd døden nå tror jeg. Har aldri opplevd døden eller en nær døden opplevelse, så kan ikke uttale meg om det. Men hadde jeg visst at jeg kom til å stryke med snart, så hadde jeg nok prøvd å gjøre alt det jeg har lyst til. dvs ting som jeg aldri hadde kommet til å gjort ellers. Prøvd heroin. Prøvd extacy Prøvd LSD Prøvd det meste av rusmidler, kanskje samtidig Ranet en butikk/bank. Stjålet den feteste bilen jeg kommer over. Bøffe geværet til en gardist. Men med min flaks, så hadde jeg nok ikke stryki med alikevell... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kunne kanskje vært intressant å sprenge Stortinget eller noe slikt. (Ta med meg flere i graven tankegang) Ellers hadde jeg nok brukt dagen sammen med min beste venn/familie å prøvd å gjort så mye godt ut av dagen som mulig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tror jeg hadde liggi spacet ut på heroin eller ecstacy eller noe og satt på noe god musikk 9328961[/snapback] I would have raped you! 9328964[/snapback] Gjør ikke noe. Jeg hadde ikke merket det uansett Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 V-by: Ved å gjøre disse tingene, som f.eks å rane en bank og slikt. Tenkt på hvor mye familien din vil slite med dette i ettertid? Det holder ikke med savnet at du var borte, neida. Du måtte bli klin-kokos og rane banker og bruke stoffer. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 V-by: Ved å gjøre disse tingene, som f.eks å rane en bank og slikt. Tenkt på hvor mye familien din vil slite med dette i ettertid? Det holder ikke med savnet at du var borte, neida. Du måtte bli klin-kokos og rane banker og bruke stoffer. 9329088[/snapback] Vi kan si det sånn, at jeg har ikke et veldig spesielt sterkt bånd til min familie, så grensa for å gjøre noe slikt er kanskje lavere enn den er hos deg og mange andre. Men ja, jeg skjønner deg, men skal man gjøre det man selv har lyst til på sin sisste dag, eller det dine nermeste vil at du skal gjøre? Dine nermeste har du jo allerede tilbragt hele, eller deler av livet med, du kjenner de, og vet nok ganske godt hva de kommer til å si og hva som kommer til å skje hvis du er med de sisste dagen. Mens du da sitter og irriterer deg over de tingene du har hatt lyst til å prøve og se. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 1. Spist masse sjokolade. 2. Bada i sjokolade. 3. Hatt sex i sjokolade. 4. Hatt sex mens jeg spiste sjokolade. 5. Skrevet brev til de nærmeste, dyyype brev. Med en sjokoladegave. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 1. Spist masse sjokolade.2. Bada i sjokolade. 3. Hatt sex i sjokolade. 4. Hatt sex mens jeg spiste sjokolade. 5. Skrevet brev til de nærmeste, dyyype brev. Med en sjokoladegave. 9329217[/snapback] Vi er vel ikke litt mer enn normalen glad i sjokolade vel? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Lars, det er Demille.. hun er en jente.. alle jenter er glade i sjokolade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå