Gå til innhold

Deres mening om Samsung Sgh-T100

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny telefon ut i februar en gang og valget har falt på Samsung sgh-T100, I hvertfall foreløpig..

Jeg ønsker deres mening og erfaringer fra denne telefonen.

Jeg ønsker også anbefalinger på andre telefoner, prisklassen har ingenting å si.

Jeg har absolutt INGEN behov for bluetooth, infarød, GPRS(tror jeg det heter).. Altså, jeg har ingen behov for noen "proff" verktøy.. Det jeg ønsker er: Fargeskjerm, Polyfoniske ringetoner, Liten og fin telefon, Wap..

jeg ønsker også en telefon det er behagelig å skrive SMS med.. Jeg har ikke prøvd Samsungen enda, men jeg tror den oppfyller kravene mine..

Jeg må også si at jeg ikke bryr meg om varigheten på batteriet ettersom jeg kommer til å ladde det hver kveld uansett.. Hvis telefonen har kamera er det også et stort pluss, men ikke et must..

Jeg ønsker ikke svar hvor det står f.eks " Motorola er bare best!! Samsung suger!" eller noe sånt.. Jeg ønsker ordentlige svar fra folk med erfaring fra Samsung sgh-T100, eller folk som har en telefon de er kjempe fornøyde med..

Jeg må også si at jeg har fått en "sudden need" for telefoner med

flip-cover (eller hva det nå enn heter).. lik som Samsungen.. dette ville hvert et stort pluss.. Jeg er interessert i en telefon som ser bra ut, men ikke nødvendigvis er en proff tlf.. som jeg sa tidligere.. Jeg bryr meg ikke om infarød og liknende..

Håper på gode svar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...