Gå til innhold

Skjermbeskyer i vista!


Anbefalte innlegg

Jeg hjelper en famile med en vista maskin nå. de spurte om jeg viste hvor de fikk taki den skjermbesytern som de har på elkjøp. den med fikser som svømer rundt. den står og går på alle utstillings modelene som dem har.

 

å jeg finner den ikke i lista som fulgte med vista.

 

Jeg googlet litt og fant ut at den kostet 90,-? for en skjermbeskyter.:=)?

 

noen her som vet hvor jeg laster den ned gratiss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hjelper en famile med en vista maskin nå. de spurte om jeg viste hvor de fikk taki den skjermbesytern som de har på elkjøp. den med fikser som svømer rundt. den står og går på alle utstillings modelene som dem har.

 

å jeg finner den ikke i lista som fulgte med vista.

 

Jeg googlet litt og fant ut at den kostet 90,-? for en skjermbeskyter.:=)?

 

noen her som vet hvor jeg laster den ned gratiss?

9327822[/snapback]

 

Skjermbeskyer? Vil du ha skyer på skjermen, bare sette den ut i tåka da, du "fikser" nok det. Dessuten liker vi ikke gratisser her...

Lenke til kommentar
Jeg hjelper en famile med en vista maskin nå. de spurte om jeg viste hvor de fikk taki den skjermbesytern som de har på elkjøp. den med fikser som svømer rundt. den står og går på alle utstillings modelene som dem har.

 

å jeg finner den ikke i lista som fulgte med vista.

 

Jeg googlet litt og fant ut at den kostet 90,-? for en skjermbeskyter.:=)?

 

noen her som vet hvor jeg laster den ned gratiss?

9327822[/snapback]

 

 

Dette må da være en god skjermbeskyer? Bare å legge skjermen oppi og sende den avgårde. :thumbup:

 

Mulig du da står igjen som skjermbesytern, som angrer på at du sendte skjermen i bane oppe i skyene? :wallbash:

 

Da kan jeg tenke meg at du tar frem skjermbeskyter og plaffer ned hele greia.... :tease:

 

 

Beklager den ekstreme OT, men jeg klarte ikke å dy meg når jeg så en slik samling fantastiske Leifer i samme post :whistle:

Endret av TheHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...