RMBB Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har funnet et programm som heter Spy sweeper, er det noen som har erfaringer med dette? Jeg synes det virker som om dette er et "spywareprogramm selv" Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Spy Sweeper er ett seriøst program. Link Diverse treff på Google bekrefter at dette er ett seriøst produkt, og det skal være effektivt. Hvis du er skeptisk kan jeg anbefale Spybot - Search and destroy. Jeg kjører Avast som antivirus, og scanner med Spybot nå og da. Har ikke hatt noe problemer med det, og helt virusfri. Har vel brukt det i litt over 1 år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Spy sweeper regnes av veldig mange som det alle beste programmet til å fjerne og blokkere spyware. Mange tester har også kåret det som best, som denne: http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/ Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Spy sweeper regnes av veldig mange som det alle beste programmet til å fjerne og blokkere spyware.Mange tester har også kåret det som best, som denne: http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/ 9343149[/snapback] Ok, den siden overbeviste ikke meg Men hvis du ikke betaler for det så oppfører det seg som spyware... Så da velger jeg heller andre programmer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skjønte ikke helt hva du mente, men ok. Du kan jo lese andre sine meninger om programmet....de fleste rater det som det beste. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Men hvis du ikke betaler for det så oppfører det seg som spyware... Så da velger jeg heller andre programmer. 9368186[/snapback] Om du ikke betaler for det, oppfører det seg ikke som noen ting. Man må ha lisens for at det skal virke. CounterSpy og Spysweeper er ihvertfall blant de bedre Anti-Spyware programmene. Men de koster noen kroner (120-150 kroner). Endret 27. august 2007 av shabador Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå