elf_man Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg er lei hele denne diskusjonen jeg. Folk ser ikke ut til å fatte noen ting. Dette spillet er den estetiske oppfølgeren til System Shock 1 og 2, laget av det samme teamet som lagde de to første. EA kjøpte rettighetene til System Shock 3, derav det nye navnet Bioshock. Så til alle dere som klager over at dere ikke få noe informasjon og slike ting; kan dere se Star Wars III og få full innsikt i Star Wars-universet uten å ha sett de to første filmene? Nei, det er nok ikke så greit. Mye av det samme her... Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Til dere som klager over at personen ikke stiller noen spørsmål. Det kan virke som om de har brukt samme vrien som i Half life. Det er du som spiller, det er du som prater. Det er du som gjør valgene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg likte demoen såntsett, men historien i demoen var elendig, VG rune fikk den til å høres helt revolusjonerende ut. Får se om fullversjonen gir noe bedre historie, tipper det. Grafikken var veldig pen, kjørte max og hadde ikke problemer med fps, og likte at du kunne bli "full" og plukke opp penger Slike ubrukelige, men artige saker. Jeg må desverre ha en god historie i slike spill, ellers så syntes jeg det lignet veldig på prey. Kan ikke se hva som er så revolusjonerende med dette spillet, men det er et bra og underholdende spill, hvertfall demoen. Som sagt er dette bare en demo, kanskje historien blir spennende en gang.. Lenke til kommentar
ingsolv Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 fikk 'Trojan horse Generic6.UMS' advarsel på setup.exe Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 fikk 'Trojan horse Generic6.UMS' advarsel på setup.exe 9337337[/snapback] Oppdater AVG Lenke til kommentar
Ravakek Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Må bare si jeg er fornøyd med bitorrent linken til gamer.no 1,4MB/s, lastet ned på ca 20 min 9334730[/snapback] 4.4mb/s her, gikk på rundt 17 .. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Bare så det er sagt, så mener jeg ikke at bioshock er den største tragedien som har hendt spillverden, det ser helt ållreight ut sånn generelt, men i forhold til lovordene som har gått i en tid nå - "fps v2", "kanskje beste spillet noen gang") osv. - så var det skuffende for min del, ja. Utelukker ikke at jeg kommer til å prøve det mer i framtida, men lar den stå på vent nå. - Angående det jeg nevnte om likheten mellom Prey og Bioshock fant jeg forresten noe litt artig http://img217.imageshack.us/img217/8707/bi...ybykarasdz8.jpg Joda, Bioshock er sikkert alt i alt noe bedre enn prey, det tror jeg, men alikevel... Endret 22. august 2007 av BzWarm Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva er så morsomt med bildet? :o Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Syntes det blir litt dustete å kommentere grafikken som "Ikke så bra" , "Dårlig" da dette er det desidert beste av grafikk som er sluppet ut til dags dato. Ikke engang Lost Planet kan måle seg. 9336366[/snapback] La vel folk få komme med de kommentarer de vil. Er helt enig med at grafikken langt ifra er så bra så hypen har fått den til. Det desidert beste av grafikk til dags dato er å ta ganske hardt i. Lost Planet synes jeg er langt bedre, og enda mer troverdig, selv om det har litt cartoon look. Grafikken i Bioshock virker plastikkaktig, overdreven lysbruk som ikke er slik i virkeligheten, dårlige teksturer med tepper som ser ut som enkle pixler nærmest. Fulle spillet kan sikkert være bra det, men demoen er ikke stort å skryte av. Kanskje historien er bra, men det er ikke noe nytt egentlig, det blir som i alle fps spill, plukke opp våpen og med en del fantasifulle ting drepe folk eller fe. Vanneffektene var heller ikke bra, det ser ut som plastikk, det drypper ikke engang av hendene eller våpnene når du går gjennom vann, ikke er det våte fotspor etter deg heller. Kjedelig Endret 22. august 2007 av Yidaki Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva er så morsomt med bildet? :o 9337542[/snapback] Våpenet og helsemåleren er fra Prey Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ganske kort demo, men det lille som var ga meg følelsen av å spille Doom 3 på 50-tallet. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Bare så det er sagt, så mener jeg ikke at bioshock er den største tragedien som har hendt spillverden, det ser helt ållreight ut sånn generelt, men i forhold til lovordene som har gått i en tid nå - "fps v2", "kanskje beste spillet noen gang") osv. - så var det skuffende for min del, ja. Utelukker ikke at jeg kommer til å prøve det mer i framtida, men lar den stå på vent nå. - Angående det jeg nevnte om likheten mellom Prey og Bioshock fant jeg forresten noe litt artig http://img217.imageshack.us/img217/8707/bi...ybykarasdz8.jpg Joda, Bioshock er sikkert alt i alt noe bedre enn prey, det tror jeg, men alikevel... 9337513[/snapback] Ja, jeg skjønner ikke helt greia med det bildet. For oss som ikke har spilt Prey fra A til Å kan du vel fortelle? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hva er så morsomt med bildet? :o 9337542[/snapback] Våpenet og helsemåleren er fra Prey 9337625[/snapback] Til han over meg. Endret 22. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Bare så det er sagt, så mener jeg ikke at bioshock er den største tragedien som har hendt spillverden, det ser helt ållreight ut sånn generelt, men i forhold til lovordene som har gått i en tid nå - "fps v2", "kanskje beste spillet noen gang") osv. - så var det skuffende for min del, ja. Utelukker ikke at jeg kommer til å prøve det mer i framtida, men lar den stå på vent nå. - Angående det jeg nevnte om likheten mellom Prey og Bioshock fant jeg forresten noe litt artig http://img217.imageshack.us/img217/8707/bi...ybykarasdz8.jpg Joda, Bioshock er sikkert alt i alt noe bedre enn prey, det tror jeg, men alikevel... 9337513[/snapback] Største tragedien? Det er vel litt ekstremt å si? Spillet er har fått mye hype og kansje ikke alle mener det lever opp til forventningene. Men det er fremdeles et bra spill. Edit: Opps leste ikke innlegget ditt godt nok. "Så mener jeg ikke at bioshock er den største tragedien" Endret 22. august 2007 av QBab Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg skal absolutt vurdere å kjøpe spillet over Steam, vis det er bedre en demoen! For min del så var demoen drittdårlig, for å si det rett ut! Plutselig lå jeg der i vannet "Hm, jaha, hva er dette? Å se der ja, et flammehav som følger etter meg! Artig!" Du fikk ingen informasjon på forhånd, plutselig så lå du der, klar til å gå inn i fyrtårnet. Grafikken var også laaangt i fra så bra som folk skulle ha det til! Vannet var etter min mening dårlig, det så ut som tykkflytende olje. Og når den flydelen kommer dettende inn i den glasskoridoren litt uti demoen så strømmer vannet inn, men øker mengden vann inne i koridoren? Nei jøss, det bare forsvinner, selv om vannet strømmer inn i store mengder... Endret 22. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nå skal jeg begynne med å si at jeg verken har spilt demoen eller fullversjonen (demoen på nedlastning, fullversjonen pre-loaded på Steam), men jeg ser at mange gjør det sport i å sammenligne spill. "Spill X har denne kule funksjonen, spill Y har ikke...derfor er spill X best" Eller enda verre: spill Y suger! Hva med å sette seg ned med spillet, uansett navn og hype, og la det være en opplevelse, se hva det gir DEG? Kanskje en liker det, kanskje ikke, men når en misliker et spill på grunn av at teppene har et par polygoner for lite, og "ohh noes, vannet gjør meg jo ikke bløt engang!" så kanskje en bør snu det rundt og se på deg selv heller. Mangler kanskje et par polygoner der også... Man må få mene hva man vil, men kanskje en da ikke har rette innstillingen til å ta spillet for det det er...kanskje en heller skal ta seg den berømte bollen? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Men det er bare det smetho, at jeg rett og slett blir litt irritert! For alt jeg vet så kan fullversjonen være 100 ganger bedre en demoen (og det er den sikkert også!). Men spillet her har blitt rost opp i skyene om at grafikken er den beste noen sinne, "FPS v.2" også videre, også videre. Og når jeg da spiller igjennom demoen, og ingenting av dette kommer fram, så skuffer det meg! Jeg hadde utrolige forhåpninger til dette spillet, jeg har sett screenshots der og gledet meg utrolig, men det skuffer meg å se en så dårlig gjennomført demo! Endret 22. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Godt å se at det ikke bare er meg som misliker demoen. Demoen altså, ikke hele spillet, det skal jeg vurdere å gi en ordentlig sjanse. Men denne demoen var rett og slett drittkjedelig! Makan til lite tilfredsstillende innledning, hypa grafikk og lineært gameplay skal man lete lenge etter. Det hjelper ikke at man kan kaste over 70 forskjellige elektro/flamme-baller ut av hendene, når det nesten bare er en vei og gå. Og vannet. Jeg husker jeg så en trailer for lenge siden, hvor de skrøt så mye av vannet. Det ser jo faen ut som flytende plastikk! Grafikken på karakterene så heller ikke revolusjonerende ut, det eneste som var nytt var de kunstneriske omgivelsene. Omgivelsene har stil, det skal 2k ha, men når man har slike ville forventninger til grafikken som jeg hadde, og så ser man hvordan grafikken egentlig er, da blir man skuffet. Dette spillet hadde gjort seg bedre som pek&klikk-eventyr enn fps. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Gadd forresten ikke spille lenger enn til når han Big-Daddien smasha huet til zombien gjennom vinduet.) Endret 22. august 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Man dør ikke av å svømme inn i flammene på starten. Flydelen som treffer korridoren man går inni, synker altfor fort til å være så langt under vann. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg trodde demoen skulle få folk til å kjøpe spillet, ikke mislike det enda mer! For å si det sånn... Og herlighet! Når demoen veier 1.8GB så forventer du søren at det skal være skikkelige saker! Endret 22. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg