Gjest medlem-105082 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Får dere som finner virus med AVG, det er bare tull. Dette har blitt rapportert til Grisoft, så blir vel ordnet ved de neste oppdateringene av programmet. Bioshock demoen inneholder ikke virus. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 araziel og cybervision_: som sagt; jeg driter lange baller i hva dere spiller eller ikke spiller. Jeg koser meg med det jeg liker. Jeg synes bare det er for dumt at folk som har lest dagbladets anmeldelse plutselig skal begynne å kommentere et spill de ikke har peiling på. Jeg har ikke peiling på politikk, ergo legger ikke jeg ut kommentarer på hvor elendig politikken i Norge er. Enkelt og greit. 9335816[/snapback] Hehe, jeg vet ikke om du har tilgang til noen fullversjon eller noe, men hvis ikke og vi har spilt samme demo så har vi vel omtrent like mye referansebakgrunn? Jeg har ikke lest Dagbladets anmeldelse og har kun sagt hva jeg synes utifra det jeg har spilt. Jeg har peiling på hva jeg liker og hva jeg synes om spill, ergo legger jeg ut mine tanker om det, uavhengig av om det sammenfaller med andres meninger. Jeg synes spillet var bra grafisk, men synes historien var dårlig. "Oi, jeg sitter på et fly, oi flyet krasjet. Hmmm, jeg svømmer litt her... et tårn? jeg går inn...hmm artig heis, jaja, når har jeg jo krasjet og kommet meg inn i et hus her, skitt heller jeg går ned...hmm ska sei, by under vann og greier. Se der ja, her får jeg hjelp fra Atlas, hvem atlas? Jeje whatever, la oss heller drepe litt gale mennesker her!" elf_man: Jeg håper du koser deg glugg ihjel med spillet, vi kan ikke alle like det samme her i verden - og godt er det! Ha en herlig dag videre! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Yay 1 time igjen, 450kB/s. cybervision_: Arr, jeg skulle ikke lest historien >.< morsomt uansett Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Får dere som finner virus med AVG, det er bare tull. Dette har blitt rapportert til Grisoft, så blir vel ordnet ved de neste oppdateringene av programmet. Bioshock demoen inneholder ikke virus. 9336109[/snapback] Det hjelper meg ikke så mye nå. Får fortsatt ikke åpnet filen, men takk for info Opdaterte AVG nå, og endelig kan jeg installere. Takk igjen for info Endret 22. august 2007 av Intern Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 kjedelig spill, gadd ikke spille ferdig demone en gang. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) kjedelig spill, gadd ikke spille ferdig demone en gang. 9336207[/snapback] Hvorfor det? Var det så gjentagende? Endret 22. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Får dere som finner virus med AVG, det er bare tull. Dette har blitt rapportert til Grisoft, så blir vel ordnet ved de neste oppdateringene av programmet. Bioshock demoen inneholder ikke virus. 9336109[/snapback] tingen er vel mer at jeg har AVG og jeg får ikke virus alert, jeg lurer på hvorfor ikke? ikke at jeg spør deg, men jeg lurte på om noen visste det. btw cybervision_ du får jo forklart allt etterhvert som du går videre, med mindre du ikke gidder å høre på hva han sier Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 kjedelig spill, gadd ikke spille ferdig demone en gang. 9336207[/snapback] Hvorfor det? Var det så gjentagende? 9336228[/snapback] syns bare settingen var kjedelig, også er jeg lei slike FPS spill. var liksom ikke noe jeg fant kult. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg synes heller ikke spillet var SÅ tøft som alle skal ha det det til, og grafikken var vel ikke så bra? Men spillet var da ok å spille... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Syntes det blir litt dustete å kommentere grafikken som "Ikke så bra" , "Dårlig" da dette er det desidert beste av grafikk som er sluppet ut til dags dato. Ikke engang Lost Planet kan måle seg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg synes det er dustete at folk ikke får lov til å si hva de mener! Jeg synes ikke grafikken var superbra, og jeg likte den rett og slett ikke noe særlig. Og hva er det som er så vanvittig revolusjonerende med dette spillet? Og jeg, som gunfreak19, gadd ikke spille igjennom hele demoen! Endret 22. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er demoen starten av spillet, eller? Da fikk jeg uheldigvis vite slutten av spillet på youtube comments Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tror jeg fant ut hva jeg misliker med spillet ... De prioriterer grafikken på omgivelsene enn på andre spillere\NPC'er. Er dette bare noe jeg innbiller meg eller er det sant? Mener at Halo og Half-life 2 har dårligere grafikk (eller mindre detaljer\tekstur) på omgivelsene enn på spillerne\NPC Kanskje derfor jeg mener at det er lettere å få øye på noen i Halo enn i Gears of War (selv om jeg liker begge spillene) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ville heller spilt HL2 enn BioShock. Synes ikke det var noe særlig. Gleder meg mer til Ep2 kommer! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ville heller spilt HL2 enn BioShock. Synes ikke det var noe særlig. Gleder meg mer til Ep2 kommer! 9336570[/snapback] Den støtter jeg 100%! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Kunne vært gøy med en liten poll på hvor mange som likte demoen og ikke. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) ADVARSEL! Jeg lastet ned torrenten og når jeg unzippet den for 5 min siden fant AVG (freed ed.) en trojaner! Trojan Horse Generic 6. UMS heter den vissstnok, og det er exe fila som er infected! Edit: Får dere som finner virus med AVG, det er bare tull. Dette har blitt rapportert til Grisoft, så blir vel ordnet ved de neste oppdateringene av programmet. Bioshock demoen inneholder ikke virus. 9336109[/snapback] Hvorfor leste jeg ikke dette før jeg slettet exe'n og hele mappa Jaja, har jo strengt tatt spilt igjennom demoen på 360n allerede, så det er ikke så farlig. Endret 22. august 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) ADVARSEL! Jeg lastet ned torrenten og når jeg unzippet den for 5 min siden fant AVG (freed ed.) en trojaner! Trojan Horse Generic 6. UMS heter den vissstnok, og det er exe fila som er infected! 9336696[/snapback] Jeg ber deg ikke om stort. Bare å lese èn side tilbake... Endret 22. august 2007 av Intern Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) araziel og cybervision_: som sagt; jeg driter lange baller i hva dere spiller eller ikke spiller. Jeg koser meg med det jeg liker. Jeg synes bare det er for dumt at folk som har lest dagbladets anmeldelse plutselig skal begynne å kommentere et spill de ikke har peiling på. Jeg har ikke peiling på politikk, ergo legger ikke jeg ut kommentarer på hvor elendig politikken i Norge er. Enkelt og greit. 9335816[/snapback] Hehe, jeg vet ikke om du har tilgang til noen fullversjon eller noe, men hvis ikke og vi har spilt samme demo så har vi vel omtrent like mye referansebakgrunn? Jeg har ikke lest Dagbladets anmeldelse og har kun sagt hva jeg synes utifra det jeg har spilt. Jeg har peiling på hva jeg liker og hva jeg synes om spill, ergo legger jeg ut mine tanker om det, uavhengig av om det sammenfaller med andres meninger. Jeg synes spillet var bra grafisk, men synes historien var dårlig. "Oi, jeg sitter på et fly, oi flyet krasjet. Hmmm, jeg svømmer litt her... et tårn? jeg går inn...hmm artig heis, jaja, når har jeg jo krasjet og kommet meg inn i et hus her, skitt heller jeg går ned...hmm ska sei, by under vann og greier. Se der ja, her får jeg hjelp fra Atlas, hvem atlas? Jeje whatever, la oss heller drepe litt gale mennesker her!" elf_man: Jeg håper du koser deg glugg ihjel med spillet, vi kan ikke alle like det samme her i verden - og godt er det! Ha en herlig dag videre! 9336115[/snapback] Jeg er ganske enig med Cybervision. De negative punktene noen har kommet med til nå i tråden høres bare dumme og usaklige ut, spør du meg. Du kan ikke virkelig uttale deg om spillet før du har rundet det, og hvordan i helvete kan dere vite om spillet er et standard FPS uten å ha spilt mer enn kanskje 3% av spillet?!! Folk får mene det de vil, men hvis dere dømmer en spill-historie nedenom og hjem etter en kort demo, så er dere nok bare ute etter å "trolle". Hmmm, jeg svømmer litt her... et tårn? jeg går inn...hmm artig heis, jaja, når har jeg jo krasjet og kommet meg inn i et hus her, skitt heller jeg går ned...hmm ska sei, by under vann og greier. Se der ja, her får jeg hjelp fra Atlas, hvem atlas? Jeje whatever, la oss heller drepe litt gale mennesker her!" Hva er galt med dette? Hvis du hadde krasjet i havet, hadde ikke du prøvd å finne land så du kunne overleve. Og hvis du hadde sett en heis, hadde ikke du vært fristet til å bruke den? Kanskje det er mennesker der nede som kan hjelpe, eller har radio/mobil med forbindelse? Og nei, historien videre blir nok ikke særlig realistisk, men hvor er moroa i absolutt realisme? Må si jeg synes synd på folk som ikke har fantasti/toleranse nok til å leve seg inn i en verden som ikke nødvendigvis kunne skjedd i morgen... Folk får mene det de vil, men hvis dere dømmer en spill-historie nedenom og hjem etter en kort demo, så er dere nok bare ute etter å "trolle". Til Intern Jeg leste faktisk igjennom mesteparten av tråden, men når jeg kom til side 5/7 uten noe snakk om trojaner, så postet jeg. Men takk for toleransen. Endret 22. august 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Ser ærlig talt ikke hva som skiller dette spillet fra andre nyere fps, slik mange tester vil ha det til. Virker veldig likt Prey faktisk, bare at dette har hatt mer blest rundt seg. Tydelige symptomer på rail-shooter alà Half-Life, Doom3: ilden følger plutselig med deg og sperrer deg inne sånn at du må inn i det enorme tårnet der / zombie greia med knivhender som skal skremme deg i starten og som selvføgelig ikke angriper deg. Når den først "tilfeldigvis", gjør det så er det en usynlig vegg som hindrer dere i å møtes om du sprinter fort nok mot den (men phew, du blei jo "redda" i siste liten av det geværet eller no). Generelt skjer det samme hver gang du går igjennom samme sted, bortsett fra at du kan hacke ting, bruke telekinese istedet og sånn. Men å kalle det "nytt" når annenhver nye fps også har hatt en variant av dette siden HL2? behøver vel ikke nevne gravity gun?..... Grafikken var vel grei nok, men ikke så bra som jeg hadde håpet, folkene ser jo dårligere ut enn i far-cry, rapture sett utenfra var mildt sagt antiklimatisk, og ild effektene var av noe som minnet om xbox1 kvalitet. Mulig historien er god, men som flere har nevnt er iallefall starten litt for klisjèfyllt til at jeg blei interessert... "å nei hvor/hvem er jeg, oida, tilfeldigvis en radio og en snill, eller sansynligvis etterhvert slem, fyr som veileder meg... (når det gjelder spoilers og "slem greiene", så aner jeg ikke, men skulle ikke forundre meg). Omgivelsene er jo interessant forsåvidt, men blir desverre litt ødelagt av at det hele virker så linneært Mye syting i innlegget sikkert, og joda, det er bare en demo. Men det er sjelden jeg har spillt demoer som skiller seg fullstendig fra det fulle spillet, og jeg hadde rett og slett håpet på mer av dette spillet. Så tror foreløpig at jeg står over gitt. Må si jeg synes synd på folk som ikke har fantasti/toleranse nok til å leve seg inn i en verden som ikke nødvendigvis kunne skjedd i morgen... Joda, men det er noe med en viss troverdighet også... greit nok at spillet er litt tegneseriebasert, men synes det er ting de kunne løst bedre med tanke på innlevelse. Jeg var også blant dem som fant de visuelle radiosamtalene og selgerne i Resident Evil 4 som ødeleggende for atmosfæren... noen henger seg vel kanskje mer opp i detaljer enn andre, og jeg hadde håpet at bioshock var laget med øye for detaljer Endret 22. august 2007 av BzWarm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg