Gå til innhold

Demo av BioShock (PC)

Anbefalte innlegg

Jeg storkoste meg med demo'en og kommer selvfølgelig til å kjøpe spillet. Ser det er en del mennesker som er "skuffet" over spillet. Dere hadde vel ikke engang hørt om Bioshock før det ble anmeldt i VG/Dagbladet, har jeg rett? Og jeg driter ærlig talt i hva dere gjør. Dere må spille hjernedøde shooters for alt jeg bryr meg. Dette skjer HVER ENESTE GANG en stor tittel kommer ut; de som har ventet på spillet lenget og gleder seg som små barn på julaften (der har du meg ;) ) og de som tilfeldigvis har slumpet over spillet og ABOSLUTT må slenge ut en drittkommentar, fordi de "føler" for det eller whatever. Ser til og med at en tulling har sammenlignet spillet med Crysis og konkludert med at Crysis er et mye penere og bedre spill; hvordan i pokker veit DU det? Har du spilt mye Crysis om dagen...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller kanskje folk som setter pris på en førsteklassen fps liker spillet. Feks. det at du sier du savner å se mer av Rapture. Jeg tenkte ikke på det sånn, verker her eller i Doom 3. Jeg er mer enn fornøyd med følelsen av å vær innestengt under vann, med andre ord akkurat det de prøvde å få til.

Tror rett og slett at enkelte er utrolig kresne eller at de ikke liker denne type fps spill (feks. mer into cs, ut osv.). Om du liker/likte HL vil jeg tro du liker Bioshock.

Edit: Ja, så var det det da. De som klager her nevner jo ikke historien overhodet. Det er den som hjelper til med å heve dette over "middelmådige" fps. :roll:

Ja, å si at Unreal 3 motoren ikke har bra grafikk er å skyte seg i foten. Prøv Gears of war :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Ja, likte spillet utrolig godt. Historien er fengende, og måten man føler seg så alene på. Jeg liker at eneste stemmen er Atlas, og blir et sånt fint bånd til han liksom. Handlingen og storyen er jo bare så kul.

Det jeg sliter med er at det er så utrolig spennende. Lydeffektene er så gode, og med så mange mørke skygger er det umulig å vite når neste splicer kommer til å hoppe ut.. SCARY! Er litt av en pingle sånn sett.. men skal nok klare å hæle meg gjennom hele spillet :D

Er det bare jeg som får denne warningen om virus?

9335521[/snapback]

Kan se ut som du har fått en fake versjon. Filen heter nemlig BioShockPCDemo.zip. Ikke noen spacere imellom.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Siden AVG blokkerer tilgangen til filen selvom man tar "Ignore" så får jeg ikke installert.

Så jeg må skru av AVG, "extracte" også installere.

Utrolig teit.

Nei, vent. Det går ikke etter å ha skrudd av AVG heller. Må jeg virkelig av-installere AVG, eller er det noen andre måter?

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Jaja nå gikk jeg akkurat in og trykket på setup fila bare for og skjekke, ,men hadde ikke tilgang til fila, rett etter på fikk jeg samme advarsel av avg antivirus jeg også :roll:

Edit: og når jeg tenker over det så oppførte internett seg litt merkelig igår, det var oppførte seg litt sånn hakkende, fikk ikke tilgang til internett med opera først så tenkte at jeg hade misten forindelsen, men så prøvde jeg ie6 og kom rett ut, har riktig nok noen andre problemer også nå etter jeg instalerte de nye bioshock anbefalte driverne.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Jeg hadde heldigvis instalert det allerede.

Kanskje ta en tur på google og se hva vi kan finne ut.

Edit: har nå lest at de som har kjøpt spillet har funnet samme trojan i retail.

Edit2: Mange som tror at det er feil melding fra avg, leste om en som sier han kunne instalere bioshock vist han avinstalere avg først.

Står litt på bioshock Forumet kommer sikkert en forklaring der etter hvert

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Jeg storkoste meg med demo'en og kommer selvfølgelig til å kjøpe spillet. Ser det er en del mennesker som er "skuffet" over spillet. Dere hadde vel ikke engang hørt om Bioshock før det ble anmeldt i VG/Dagbladet, har jeg rett? Og jeg driter ærlig talt i hva dere gjør. Dere må spille hjernedøde shooters for alt jeg bryr meg. Dette skjer HVER ENESTE GANG en stor tittel kommer ut; de som har ventet på spillet lenget og gleder seg som små barn på julaften (der har du meg ;) ) og de som tilfeldigvis har slumpet over spillet og ABOSLUTT må slenge ut en drittkommentar, fordi de "føler" for det eller whatever.

9335179[/snapback]

Har spilt både system shock 1 og 2 (toern er et av mine favorittspill noensinne) og har venta på bioshock lenge nå. Å dra sånne konklusjoner er ganske unødvendig. Besides har vel ingen her slengt noen drittkommentarer, men ut fra demoen ser det jo ut som et straightforward "doom 3 under vannet"-spill. Som jeg sa i min kommentar kan det være det endrer seg når jeg får spilt fullversjonen, men ut fra det andre har sagt om xbox360 versjonen har jeg mine tvil.

Jeg liker ikke noe bare fordi jeg har ventet på det eller fordi det har en god lineage, men pga spillets egne kvaliteter.

Lenke til kommentar
Jeg storkoste meg med demo'en og kommer selvfølgelig til å kjøpe spillet. Ser det er en del mennesker som er "skuffet" over spillet. Dere hadde vel ikke engang hørt om Bioshock før det ble anmeldt i VG/Dagbladet, har jeg rett? Og jeg driter ærlig talt i hva dere gjør. Dere må spille hjernedøde shooters for alt jeg bryr meg. Dette skjer HVER ENESTE GANG en stor tittel kommer ut; de som har ventet på spillet lenget og gleder seg som små barn på julaften (der har du meg ;) ) og de som tilfeldigvis har slumpet over spillet og ABOSLUTT må slenge ut en drittkommentar, fordi de "føler" for det eller whatever. Ser til og med at en tulling har sammenlignet spillet med Crysis og konkludert med at Crysis er et mye penere og bedre spill; hvordan i pokker veit DU det? Har du spilt mye Crysis om dagen...?

9335179[/snapback]

Vil bare minne deg om at det ikke er noe galt med at ikke alle er enige med deg, spillet er vel ikke noe bedre om man har hørt om det tidlig eller seint? Andre må vel kunne si sin mening om et spill selv om du ikke er enig?

Lenke til kommentar

araziel og cybervision_: som sagt; jeg driter lange baller i hva dere spiller eller ikke spiller. Jeg koser meg med det jeg liker. Jeg synes bare det er for dumt at folk som har lest dagbladets anmeldelse plutselig skal begynne å kommentere et spill de ikke har peiling på. Jeg har ikke peiling på politikk, ergo legger ikke jeg ut kommentarer på hvor elendig politikken i Norge er. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
araziel og cybervision_: som sagt; jeg driter lange baller i hva dere spiller eller ikke spiller. Jeg koser meg med det jeg liker. Jeg synes bare det er for dumt at folk som har lest dagbladets anmeldelse plutselig skal begynne å kommentere et spill de ikke har peiling på. Jeg har ikke peiling på politikk, ergo legger ikke jeg ut kommentarer på hvor elendig politikken i Norge er. Enkelt og greit.

9335816[/snapback]

De som har prøvd demoen har da like mye "greie" på det som deg, og har akkurat den samme retten til å si sin mening her. Det er derfor vi har et forum.

Hvis du overhodet ikke bryr deg om andres meninger, hvorfor poste her og klage på dem da?

Lenke til kommentar
Jeg synes bare det er for dumt at folk som har lest dagbladets anmeldelse plutselig skal begynne å kommentere et spill de ikke har peiling på.

Hva har det å si om en person tilfeldig kommer over spillet rett før release, og en som har ventet på det siden det først ble lansert at det skulle komme?

Jeg husker jeg så den syke traileren en gang tilbake, må være en god stund siden, og har glemt spillet helt til jeg så på diskusjon.no at spillet skulle komme, har jeg tilfeldig kommet over spillet eller har jeg visst om det hele tiden?

Uansett, å komme med en helt usaklig begrunnelse er bare idiotisk, både positivt og negativt om et spill, men spillet blir ikke noe bedre fordi man måtte vente flere år på det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...