Othmaar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 For ærlige folk som ikke har noe i mot å betale for varer. Spillet kan kjøpes og lastes ned lovlig fra 24. August herfra: http://www.direct2drive.co.uk/2/4647/produ...Order)-Download Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Vil heller anbefale zailor.no. Der kostet Collectors edition 499.- . Noe som jo må sies å være en mye bedre deal en noe annet jeg har sett sålangt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) For min del var det summen av flere ting som rett og slett ikke føltes helt riktig. I og med at alle fps inneholder skytevåpen ett eller annet sted (first person shooter tross alt) vil det jo være dumt å klage på at "det spillet", også inneholder skytevåpen. Det jeg reagerer mest på er at spillet så slavisk ser ut til å følge standard fps metoder, men alikevel hylles som nyskapende (ser at mange som har spillet, og har kommet langt, sier at det åpner seg noe etterhvert, men at det alikevel er rimelig lineært hele veien). Savner litt Deus Ex faktoren egentlig, følelsen av å ha kontroll over det som skjer og føle at du faktisk spiller spillet og at det ikke spiller deg, på en måte... Har liksom vært så mange sånne spill nå. Igjen, det er jo en demo, men så bør den jo også være litt representativt for det du får se videre. Mulig jeg prøver å få tak i det alikevel for å gi det en sjangse, men viser det seg at jeg nok engang får doom3 addon er det siste gang jeg stoler på diverse spillanmeldere. 9338181[/snapback] Historien i spillet kommer seg en del etter demoen. Men fortsatt synest jeg det ble litt mye "Nå klarte du målet ditt, men nei det gjorde du ikke allikevel fordi det skjedde noe annet istedet". Historien kommer seg, men en litt svak slutt etter min mening. Og for de lurer på om demoen er representativ for fullversjonen, så er den det. Demoen er starten av spillet, og fortsetter nøyaktig i samme duren gjennom hele spillet. Vel og merke så blir det litt mer stemningsfullt underveis, men stort sett samme greia. Så da vet dere det. Definitivt ikke noe dårlig spill, men ikke det beste som finnes heller. Endret 23. august 2007 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 For ærlige folk som ikke har noe i mot å betale for varer. Spillet kan kjøpes og lastes ned lovlig fra 24. August herfra:http://www.direct2drive.co.uk/2/4647/produ...Order)-Download Hvorfor kjøpe det der, når man kan kjøpe fra Steam? Jeg hadde valgt Steam any day! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 For ærlige folk som ikke har noe i mot å betale for varer. Spillet kan kjøpes og lastes ned lovlig fra 24. August herfra:http://www.direct2drive.co.uk/2/4647/produ...Order)-Download Hvorfor kjøpe det der, når man kan kjøpe fra Steam? Jeg hadde valgt Steam any day! 9342754[/snapback] Hvorfor bruke Steam når man kan kjøpe en skikkelig versjon i butikken? Svinedyre Steam selger jo dyrere enn butikkpris! på steam koster det 55dollar mens man får kjøpt den skikkelige versjonen i butikken for 50 dollar! Man blir jo direkte snytt på steam. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvorfor bruke Steam når man kan kjøpe en skikkelig versjon i butikken?Svinedyre Steam selger jo dyrere enn butikkpris! på steam koster det 55dollar mens man får kjøpt den skikkelige versjonen i butikken for 50 dollar! Man blir jo direkte snytt på steam. Eh, hva i all verden har du fått i deg gutten min? Steam er mye billigere. På Steam koster det 320kr... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvorfor bruke Steam når man kan kjøpe en skikkelig versjon i butikken?Svinedyre Steam selger jo dyrere enn butikkpris! på steam koster det 55dollar mens man får kjøpt den skikkelige versjonen i butikken for 50 dollar! Man blir jo direkte snytt på steam. Eh, hva i all verden har du fått i deg gutten min? Steam er mye billigere. På Steam koster det 320kr... 9343198[/snapback] Sjekk gjerne info før du uttaler deg. Steam pris: 54,95USD (her får du en simpel nedlasting, like mye som ved en "piratkopi") http://www.steampowered.com/v/index.php Tilfeldig butikkpris:39,99USD (Full versjon) link Makan til grisepriser på steam skal man se lenge etter. Selv den skikkelige butikkversjonen hadde vært dyr med deres priser. Her sparer steam massevis av penger ved å unngå fysisk distribusjon og så er det attpåtil dyrere for forbrukeren! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Man dør ikke av å svømme inn i flammene på starten. Flydelen som treffer korridoren man går inni, synker altfor fort til å være så langt under vann. 9338130[/snapback] Fant ut to ting til. Multi-cores går fint med BioShock. Se bildet jeg tok av oppgavebehandling i XP. Man ser tydelig hvor vannet slutter, og bakgrunnen kommer frem. 9338358[/snapback] Enda to ting. I den andre delen av korridoren som bli ødelagt av flydelen, er det en fisk som ligger på bakken. Den kan ikke drepes Fikk ikke tatt screen av det. Den andre tingen, er at på andre siden av døren (se bildet), er det ikke vann. Hvordan kan det da komme vann gjennom døren? Endret 23. august 2007 av Intern Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Jeg har jo allerede uttalt meg som ikke særlig imponert, men glemte samtidig og si det som jeg syntes virket gøy var alle de oppgraderings mulighetene, masse plasmids. Pluss kan jo bli litt arti på senkveldene når du er lei av andre spill og bare trenger litt "art decko" Tror jeg skal gi det en sjangs, kan vær som dark messiah 2 kanskje ? Btw hater finder som blir gjort sterkere ettersom du bilr sterkere selv, sier ikke at det er sånn i bioshock, bare håper at det ikke er slik. Endret 23. august 2007 av AllColer Lenke til kommentar
anders! Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Enda to ting. I den andre delen av korridoren som bli ødelagt av flydelen, er det en fisk som ligger på bakken. Den kan ikke drepes Fikk ikke tatt screen av det. 9343454[/snapback] Haha du la merke til den fisken du også ja! Kunne slå alle steder rundt den men bare ikke på den! Endret 23. august 2007 av AndersdD Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Btw hater finder som blir gjort sterkere ettersom du bilr sterkere selv, sier ikke at det er sånn i bioshock, bare håper at det ikke er slik. 9343559[/snapback] Enig. Du mente vel "fiender"? Haha du la merke til den fisken du også ja! Kunne slå alle steder rundt den men bare ikke på den! 9343598[/snapback] Ja, utrolig teit! Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Ok. Jeg vil si en ting jeg..... Dette spillet er som sagt det beste spillet jeg har spilt noen gang! Jeg har spilt utallige spill i mitt liv og er skytespill fan. Jeg har aldri sett maken! De som er så kjukke i hodet å laster ned dette spillet ulovlig (vis de klarer å knekke securom) kan ikke kalle seg selv en gamer! Dette spillet er fantastisk! Jeg ville betalt en tusenlapp for ett så bra spill og for å hjelpe å bringe slike fantastiske spill videre! Have Fun sier jeg bare! EDIT: Har spilt fullversionen seffølgelig før jeg sier at slike ting om spillet! Spilt på 360. Har ikke spilt igjennom det men har spilt noen nivåer. Har ikke spillet selv enda. Jeg skal ha det på PCen. Endret 23. august 2007 av Jonas2 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du hadde ikke tenkt til å si hvorfor du mener spillet er så bra? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) De som er så kjukke i hodet å laster ned dette spillet ulovlig (vis de klarer å knekke securom) kan ikke kalle seg selv en gamer! 9343665[/snapback] Javel? Hvem går rundt å beskriver seg selv som en "gamer"? "Yo, hva skjeeeer? Jeg er en gamer da! " Jeg ville betalt en tusenlapp for ett så bra spill og for å hjelpe å bringe slike fantastiske spill videre! 9343665[/snapback] Tusenlapp? Du kan kjøpe det for tusen kroner av meg. Ok. Jeg vil si en ting jeg..... Dette spillet er som sagt det beste spillet jeg har spilt noen gang! Jeg har spilt utallige spill i mitt liv og er skytespill fan. Jeg har aldri sett maken! De som er så kjukke i hodet å laster ned dette spillet ulovlig (vis de klarer å knekke securom) kan ikke kalle seg selv en gamer! Dette spillet er fantastisk! Jeg ville betalt en tusenlapp for ett så bra spill og for å hjelpe å bringe slike fantastiske spill videre! Have Fun sier jeg bare! 9343665[/snapback] Ærlig talt...DEMO'en er ikke så bra. Har du spilt HL2 f.eks? EDIT: Det er en demo. Endret 23. august 2007 av Intern Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Intern, du vet at fullversjonen er ute, rigth? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Tenkte ikke over at den var ute. Så, Jonas2, har du spilt fullversjonen da? Nei, det visste jeg ikke. Anyway, jeg har kun spilt demo'en, og kan derfor ikke uttale meg om fullversjonen. Trodde ikke den hadde kommet ut her i Norge enda... Endret 23. august 2007 av Intern Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kan ikke noen lage en reivew post av bioshock fullversjonen? Siden dette er "Demo av bioshock" tråden. Hadde vært gøy å lese, hvis folk begrunnet hva de mente, så får vi se om hvorfor folk mener dette er et revolusjonerende FPS v2.0 spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Blir rettogslett sliten av å lese her, og oppgitt! Makan til suttring skal en lete lenge etter altså....rofl! Men sån er det jo altid,en liten gruppe sære mennesker som henger seg opp i saker å ting. "Grafikken ser ikke særlig bra ut", og så kjører folk det på gammle råttne maskiner. Detaljer i spillet som ingen og da mener jeg INGEN andre en noen sære mennesker som sitter å ser etter "feil" kommer til å se. Andre spiller spillet og lever seg inn i atmosfæren som forøvrig er utmerket i BioShock. Nei....det er mange som tviholder på at det å spille pc spill er kult men som er tydlig brendt ut og burde helt klart finne på noe anna. Eller enda bedre....lage seg et forum dedikert til sære mennesker. Ja så kan dere pirke istøkker spill og filmer eller hva en dere måtte ønske til krampa tar dere Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Tenkte ikke over at den var ute. Så, Jonas2, har du spilt fullversjonen da? Nei, det visste jeg ikke. Anyway, jeg har kun spilt demo'en, og kan derfor ikke uttale meg om fullversjonen. Trodde ikke den hadde kommet ut her i Norge enda... 9343761[/snapback] Spillet kommer ut i morgen.. Fredag 24/8. Han jeg spilte fullversionen hos hadde fått spillet i dag. (Sikkert noe med Preordingen som gjorde at han fikk det nå). Kanskje jeg dro det litt langt i sta. Men ble lei av å lese at folk henger seg opp i småfeil. Edit: Spillet ble sluppet 21/8 i det store landet på andre siden av dammen. Eller USA som det kalles! Mvh Jonas2 Endret 23. august 2007 av Jonas2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Andre spiller spillet og lever seg inn i atmosfæren som forøvrig er utmerket i BioShock. 9343830[/snapback] Jommen sa jeg smør! EDIT: Det kan godt hende at Fullversjonen har det, men at demoen hadde det synes jeg absolutt ikke! Endret 23. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg