ostehøvel Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Hei! Når jeg åpner IE 7 vinduet så står den og laster i opptil ett minutt før startsiden dukker opp.. I statuslinja står det at den laster Proxy-Instillinger. Men jeg har jo ikke lagt in noen proxy instillinger.. Når den først er ferdig med dette, så kan jeg gå inn på en hvilken som helst side, uten at den bruker lang tid. Det er kun når jeg åpner et nytt explorervindu jeg får dette problemet. Kjører forresten Win XP PRO, SP2. Noen som har vært borti dette før? Det er en ny-installasjon av XP.. Endret 22. august 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Det funker forresten feilfritt i Firefox, men jeg skal altså ha explorer 7 til å funke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Bruker du Proxy da ? Du finner ut det i Internettoptions/connection/Lansettings.. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 neinei.. ingen proxy! det skal heller ikke være noe proxy.. skjønner bare ikke hvorfor jeg må bruke opptil 1-2 min på å starte opp IE7... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå