Onkel Kompost Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hmm. Selv om det føles litt rart å vurdere et fotografi av en (nesten) naken mann, så kan jeg jo prøve å si et par ord. Et interessant M-lys du har fått til på overkroppen din. Det første som slo meg når jeg så dette bildet var "The Crow". Det er altså et bilde som jeg personlig tror hadde fungert ypperlig for å presentere en litt "skummel" hovedperson i film eller annet. Det er spesielt interessant å se hvordan du har fått øyenen til å lyse svakt utifra skyggene rundt øyenhulene dine. Jeg kan ikke få meg til å tro at dette bildet er helt ubehandlet, men det ser altså (i mine øyne) omtrent rett i fra kameraet ut, og dette viser jo at du kan din fotokunst. Så, om du ønsket å presentere deg selv på en "dyster" måte, så har du gjort det SVÆRT bra her. Og jeg er sikker på at det er noen jenter her inne på forumet som også setter pris på bildet sånn utenom det fototekniske. All the more power to you! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Hmm. Selv om det føles litt rart å vurdere et fotografi av en (nesten) naken mann, så kan jeg jo prøve å si et par ord. Et interessant M-lys du har fått til på overkroppen din. Det første som slo meg når jeg så dette bildet var "The Crow". Det er altså et bilde som jeg personlig tror hadde fungert ypperlig for å presentere en litt "skummel" hovedperson i film eller annet. Det er spesielt interessant å se hvordan du har fått øyenen til å lyse svakt utifra skyggene rundt øyenhulene dine. Jeg kan ikke få meg til å tro at dette bildet er helt ubehandlet, men det ser altså (i mine øyne) omtrent rett i fra kameraet ut, og dette viser jo at du kan din fotokunst. Så, om du ønsket å presentere deg selv på en "dyster" måte, så har du gjort det SVÆRT bra her. Og jeg er sikker på at det er noen jenter her inne på forumet som også setter pris på bildet sånn utenom det fototekniske. All the more power to you! 9328516[/snapback] Du har helt rett.. jeg har justert opp levels på øyene.. siden jeg brukte kun 1 blitz ovenfor bak.. så ble øynene veldig mørke, selv om di vistes.. Har jeg brukt en catch light så har effekten av øynene vært bedre.. men de sakene koster $$$. takker for en meget konstruktiv kritikk.. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 enig med Onkel Kompost her, synes dette er meget bra arbeide! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg kan ikke annet enn å si meg enig med onkel kompost, med så lite etterarbeid må jeg si dette er veldig bra arbeid. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det holder slik det er, synes jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ja, jeg mente ikke at jeg ville se mer etterarbeid, bare at det var kjempeflott å få til et så bra kamera sånn "rett fra kameraet" (nesten) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det var ingen kritikk av din post, men kommentar til bildet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 "smiler" takker for det, er ganske greit når man får til det man vil uten å måtte behandle bilde etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå