hNy Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Etter erfaring fra i fjor vil jeg be dere om en liten tjenste. Sitteplasser Det er umulig å spille når man sitter under bordet, derfor ville det vært fint om dere fikset sånn at man ikke satt så lavt ved f.eks å la oss bruke flere stoler vi kan sette opp å hverandre evt legge paller under stolene evt. noe annet som gjør at vi sitter litt høyere=) takk Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Dette skal vi ta til etterrettning. Dette vil i såfall kun gjelde VIP-biten av lanet; området fom overklokkere, casemodere og gamere. Her vil det også være dyrere å sitte, men høyere standard. Lenke til kommentar
NajuZ Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hadde vært flott om dere hadde satt av nok plass til musematte + keyboard i bredde til gamersetene. For noen gamere er det essensielt og få plass til hele musematten sin, btw de stolene som ble brukt på hw ifjor er noe av det mest elendige jeg har vært med på, stolene på the gathering derimot er overkommelige. Lenke til kommentar
hNy Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) høres flott ut. hvor mye dyrere ca? om du setter en potte ved boret og setter deg til å spille data, sånn var det for meg i fjor=P edit: i fjor var det ikke lov til å ha paller under stolen, men element + den gjengen + de andre toppseeda fikk lov... =)))) Endret 21. august 2007 av hNy Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er snakk om noen hundre kroner dyrere. Og det var ingen som hadde lov til å ha paller under stolene - folk tok seg lov. Stolene i år er identiske (så vidt meg bekjent) med de som brukes på TG; det er nøyaktig de samme stolene. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) satt oppe på soveposen min jeg så da kom jeg opp til en høyde som var digg Endret 4. november 2007 av spioner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg