daubyj Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Russel Crowe skal i følge ryktene spille skurk i den kommende Star Trek-filmen regissert av J.J. Abrams. Les mer Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ja, dette blir virkelig spennende. Russel Crowe er en av mine favoritt skuespillere. Viss han skal spille i denne filmen håper jeg at du kan se at det er Russel Crowe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Charlie Sheen spilte i Babylon 5 filmen River of souls. Selv om han var veldig sminket i den filmen kunne en se det var han. En kan sikkert det samme med Russel Crowe Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Yey! Ny Star Trek film! Håper noen andre enn UIP får ansvaret om å få filmen på norske lerreter! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 jeg har ikke noe tro på den nye filmen, syns de går i feil retting, jeg vil se mer av TNG universet jeg, det er jo faen meg 21 sesonger med backstory i den, det bør holde til å lage en ny bra serie satt til etter nemesis og hjemkomsten til voyager. ny skip nytt mannskap, med gjesteroller fra TNG, DS9 og Voy. du kan jo ha en liten mini arc på 2-3 episoder med Return of the siscko osv. greit at flere filmer med TNG folka ikke er mulig pga. alder osv. men man skal ikke se bakover men fremover. lag en helt ny film som funker som en pilot for en ny serie satt i TNG universet Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 jeg har ikke noe tro på den nye filmen, syns de går i feil retting, jeg vil se mer av TNG universet jeg, det er jo faen meg 21 sesonger med backstory i den, det bør holde til å lage en ny bra serie satt til etter nemesis og hjemkomsten til voyager. ny skip nytt mannskap, med gjesteroller fra TNG, DS9 og Voy. du kan jo ha en liten mini arc på 2-3 episoder med Return of the siscko osv. greit at flere filmer med TNG folka ikke er mulig pga. alder osv. men man skal ikke se bakover men fremover. lag en helt ny film som funker som en pilot for en ny serie satt i TNG universet 9352941[/snapback] Noen folk fra TNG kan vel være med vel? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De begynner å bli gammle da, 50+-60+ alle sammen, men untak av Wil Wheaton, tror heller ikke de er så interisert i å gjøre mye mer star trek, de vil sikkert gjøre noen gjesteroller her og der men tviler på at de orker å begynne på en ny serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg