Kpg Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei. Har problemer med min nye pc. Hadde noe problemer med sata driverne ved innstallasjon av windows. Jeg trikset litt og fikk det til å fungere. Men da kom nedturen. Etter xpload-screen får jeg bluescreen. Det står feil med mounting devices, etter å ha plugget ut alt annet enn hd, får jeg fortsatt bluescreen med samme meldinga. Har en 500gb WD 5000ys og denne står bak problemet. Har noen noen tips for å få dette til å fungere ? Står unmountable boot device ved bluescreen. Har prøvd å resette cmos, reformatere, alt generelt. Så igjen, noen tips ? Endret 21. august 2007 av Kpg Lenke til kommentar
grimp Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 prøv og flash og update bios til nyeste versjon, du finner dette mest sannsynlig hos hovedkort leverandøren din sin hjemmeside Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Trur Hara7dj er inne på noe. Dersom hovedkortet ditt har vært på markedet en stund trenger det muligens en BIOS-flash for å støtte disker på 500 GB. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 21. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Skal prøve det snart. Har faktisk aldri gjort det før, men er sikkert en smal sak. Mulig å flashe ved hjelp av cdrom ? Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 21. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Ok. Det funka ikke. Samme dritten på nytt. Har et p5n32e sli hovedkort fra asus og WD 500gb5000ys disk. Har noen vært borti det samme ? Står unmountable boot volume i bluescreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå