LucarioX Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ja, det var litt det med å "forandre" menyen jeg også tenkte på Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har sååå lyst på Clan support, annet enn det kunne det vært gøyt med MSN. Alt annet bryr meg ikke, er fornøyd ellers. Litt utvida plass på vennelista kunne dog kommet godt med. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hadde vært moro med flere slike.. designs til "bladene," er jo bare tre nå; default, glass og carbon. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har microsoft bekreftet en løsning som gjør at jeg kan ta opp ting direkte ? 9331315[/snapback] Tja, står nå i allefall her at det blir mulig å ta opp TV i bakgrunnen mens du spiller et spill så jeg vil anta at det går under det samme =) http://www.engadget.com/2007/01/07/iptv-on...60-is-for-real/ Lenke til kommentar
Northland Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Har sååå lyst på Clan support, annet enn det kunne det vært gøyt med MSN. Alt annet bryr meg ikke, er fornøyd ellers. 9331461[/snapback] Mener du noe annet med msn, en messenger? Siden vi fikk det på forrige update? Endret 21. august 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Mulig jeg er litt tett i nøtta nå, men hvordan skal man kunne bruke xboxen som opptaker fra TV? Det finnes da ingen tilkoblingsmuligheter som går inn? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Mulig jeg er litt tett i nøtta nå, men hvordan skal man kunne bruke xboxen som opptaker fra TV? Det finnes da ingen tilkoblingsmuligheter som går inn? 9332150[/snapback] IPTV. TV-signal som forenklet forklart bruker nettet. Støtte i 360'n for dette lanserte de allerede i fjor, men selv i USA er IPTV på teststadiet, så det blir nok en stund til at vi får det her på berget. At Telenor sikkert har noe å si om saken her hjemme gjør heller ikke ting bedre. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har sååå lyst på Clan support, annet enn det kunne det vært gøyt med MSN. Alt annet bryr meg ikke, er fornøyd ellers. 9331461[/snapback] Mener du noe annet med msn, en messenger? Siden vi fikk det på forrige update? 9332007[/snapback] På child-account da. Er bare 16 jeg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mulig jeg er litt tett i nøtta nå, men hvordan skal man kunne bruke xboxen som opptaker fra TV? Det finnes da ingen tilkoblingsmuligheter som går inn? 9332150[/snapback] IPTV. TV-signal som forenklet forklart bruker nettet. Støtte i 360'n for dette lanserte de allerede i fjor, men selv i USA er IPTV på teststadiet, så det blir nok en stund til at vi får det her på berget. At Telenor sikkert har noe å si om saken her hjemme gjør heller ikke ting bedre. 9332360[/snapback] Ah, ja selvfølgelig. Tenkte ikke på IPTV. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå