Gå til innhold

Høst Dashboard oppdatering

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sååå lyst på Clan support, annet enn det kunne det vært gøyt med MSN. Alt annet bryr meg ikke, er fornøyd ellers.

9331461[/snapback]

Mener du noe annet med msn, en messenger? Siden vi fikk det på forrige update?

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar
Mulig jeg er litt tett i nøtta nå, men hvordan skal man kunne bruke xboxen som opptaker fra TV? Det finnes da ingen tilkoblingsmuligheter som går inn?

9332150[/snapback]

IPTV. TV-signal som forenklet forklart bruker nettet. Støtte i 360'n for dette lanserte de allerede i fjor, men selv i USA er IPTV på teststadiet, så det blir nok en stund til at vi får det her på berget. At Telenor sikkert har noe å si om saken her hjemme gjør heller ikke ting bedre.

Lenke til kommentar
Har sååå lyst på Clan support, annet enn det kunne det vært gøyt med MSN. Alt annet bryr meg ikke, er fornøyd ellers.

9331461[/snapback]

Mener du noe annet med msn, en messenger? Siden vi fikk det på forrige update?

9332007[/snapback]

På child-account da. Er bare 16 jeg.

Lenke til kommentar
Mulig jeg er litt tett i nøtta nå, men hvordan skal man kunne bruke xboxen som opptaker fra TV? Det finnes da ingen tilkoblingsmuligheter som går inn?

9332150[/snapback]

IPTV. TV-signal som forenklet forklart bruker nettet. Støtte i 360'n for dette lanserte de allerede i fjor, men selv i USA er IPTV på teststadiet, så det blir nok en stund til at vi får det her på berget. At Telenor sikkert har noe å si om saken her hjemme gjør heller ikke ting bedre.

9332360[/snapback]

Ah, ja selvfølgelig. Tenkte ikke på IPTV.

Takk. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...