Moal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg skal selge min E6400, har nå tatt av prossesoren, men den delen med piggene er det også en del av prossesoren eller er den en del av HK? Endret 21. august 2007 av Moal Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 På socket 775 sitter piggene på hovedkortet, prosessoren har bare kontaktpunkter. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Aha, ikke rart jeg slet med å få den av. Følte meg passelig dum et øyeblikk der jeg satt å slet i endene. Men kan vel ta av den som presser mot piggene (bindeleddet mellom CPU og vifte)? Har sett at noen har bøyd den. Tusen takk for superraskt svar Oysfaerg!! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Mener du prosessor-låsen? Hvorfor skal du ta av den? Det er jo den som holder CPU fast i hovedkortet - og er en del av hovedkortet. Endret 21. august 2007 av Caze Lenke til kommentar
Moal Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Jess, har skjønt det nå, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå